2013年1月10日 星期四

最近小敗 (小送禮)

所謂最近, 其實也好幾個月.

哈.. 想說好歹分享一下.



EC 的椰子洗頭水及護髮素, 再加上評價不錯的純天然薰衣草噴霧 , 趁生日優惠買的.

不過聽說之後會改制, 沒有生日優惠(買滿折實價$150, 可用生日優惠券$100), 超可惜的.




Estee Lauder的優惠, 買滿$400, 送腮紅眼影組, 超多人買.

買左 王牌 Advanced Night Repair Eye



二選一, 我要左下面秋冬季色腮紅眼影組, 眼影色彩日夜妝兼備.

較美中不足, 用化妝盒附送腮紅掃一掃即飛粉(我太粗魯嗎?), 用自家的倒沒這問題.


被死黨燒到的, 據說用左去浮腫去黑眼圈.

Lancome 冰鑽活膚亮眼肌底液

在西武買, 可扣減HSBC 奬賞錢, 感覺好似抵左. 而且當時西武promotion再送眼線筆及Iphone套.



買左成堆骨膠原眼膜(係咁分俾朋友試).

朋友托買的EC 乳木果足部潤膚露(滋潤版護手霜, 易吸收, 清爽, 這超推廌), 在做聖誕優惠 滋潤足部磨砂 +
乳木果足部潤膚露, 優錢與無優惠單買乳木果足部潤膚露一樣.

最近超愛的 A Beauty Bar
Sparitual的指甲油, 最終都係敗左我鍾愛的黑色銀色閃粉指甲油, 不過係送俾我死黨做聖誕禮物, 自己倒係 + $100 買左支紅色閃粉指甲油 新年可以應節. (Sparitual 的指甲油 閃粉很特別. ), 雖然指甲油有聖誕Set, 可惜無我鐘意既色.
 


小送禮 分6份.

有與趣的請讚好及於YBlog留言 (名及E-mail)

截止日期2013年1月20日


上次
GLYCEL 小送禮 公佈

Sidgrace


所謂的"世界末日"也過了, 不過也分享一首 蠻有趣的歌 是芥末日 (興趣一下)


聯絡電郵:
menlinda627@gmail.com

2 則留言: