2013年5月27日 星期一

Ripple - 女性至愛有機豆奶粉

豆漿除了含有大豆異黃酮 - 天然的女性荷爾蒙, 可以令女士延緩衰老外, 還含有能幫助加快新陳代謝的卵磷脂成份, 對一直追求健美體態的女士而言, 誰能不愛.

對於喜愛飲咖啡人士, 其實飲用豆漿亦有好處.

因為經常飲咖啡人士, 較容易鈣質流失, 成為骨質疏鬆其中一種因素.

所以每天都要飲一至兩杯咖啡的我, 當然亦要保健一下.

我選擇沖泡方便的豆奶粉, 可以按個人喜好份量沖泡, 想幾時飲都得.

而且豆奶粉既製作過程比豆漿繁雜, 豆奶經浸泡、磨碎、過濾、調制、高温加熱、脫臭、高壓均質、冷卻等加工過程, 是漿製作工序中所沒有的, 所以其營養價值較其他豆漿豐富。

但巿售很多不同的豆奶粉, 令人難以選擇.

結果我揀左佢, 因為女士貪靚呀嘛.

含有
骨膠原及透明質酸, 既可以飲用, 又可以Diy 美容Mask.



瑞一寶 有機豆奶粉  700克  HKD$279.9

特色: 市場上唯一有護膚功效的豆奶, 可以用作飲用或DIY MASK的產品.
全新配方添加骨膠原及透明質酸.

骨膠原: 能有效促進肌膚細胞新陳代謝, 令肌膚回復彈性, 緊緻白滑, 撫平幼紋, 令肌膚細胞修復再生.

透明質酸: 能增加細胞間的水份, 為肌膚保濕鎖水, 增加飽滿感和及光澤感, 達到淨斑美白補濕之效, 每吸收1克透明質酸, 相等於把 3 公升水注入體內.

對比牛奶, 豆奶的好處
1. 豆奶的飽和脂肪含量只及牛奶的10%.
2. 豆奶含有的不飽和脂肪酸是牛奶的十倍.
3. 豆奶不含膽固醇,而每杯牛奶約含有34毫克膽固醇.



  • 無防腐劑
  • 不含麩質
  • 不含色素
  • 不含乳糖


採用優質100%無基因改造天然有機黃豆. 綜合日本與丹麥的先進科技配製而成, 100%去皮, 不含豆腥味, 又保留其天然及營養. 每100克瑞一寶豆奶粉含有127毫升異黃酮.



密封設計, 絕對安心飲用.

不過打開時發現豆奶粉原來唔係全滿.

其實唔係好明, 唔係全滿, 但點解要用咁大個罐裝.

可能太滿會影響品質??



建議飲用方法:

3茶匙(25克)大豆粉與250毫升暖水混和.

開始時我係用自己屋企既匙
, 但我飲左大半罐先掘到D豆奶粉內有個膠羹.

不過份量都係隨個人喜好.

每次先倒少量溫水混和, 然後再加水攪拌會比較容易攪得勻, 飲完也不會見到底部有結塊.

豆奶粉雖然無糖, 但單飲, 個人覺得會有少少甜味既感覺, 豆味濃, 而且香滑順口, 口感唔錯.


不過有點要注意, 想正確吸收豆奶既養份.

就係要記住黎生既金句, 佢就唔可以空肚食早餐.

豆奶就唔好空肚飲用, 因為會浪費豆奶既營養.

豆奶空肚飲用, 會直接轉化成熱量, 而吸收唔到佢既營養, 飲用豆奶粉既人要注意.

所以我早餐煎餅加蛋一份食左先再配豆奶飲用.


瑞一寶 豆奶粉含有養顏成份, 比起用黎Diy Mask , 我比較鐘意食, 用黎做甜品都唔錯.

桂圓紅棗撞豆奶.

材料:

桂圓紅棗海燕窩一塊

豆奶粉1~2茶匙

做法:

用250CC 開水溶解海燕窩.

完全溶解後再加入豆奶粉攪拌.

(唔想豆奶粉結塊, 先用溫水攪勻再加入海燕窩中會更好)

豆奶粉溶解攪勻後, 待凝固即可食用.


我的養生豆奶完成.

可惜係豆奶粉攪唔勻, 無咁靚.





瑞一寶 豆奶粉 萬寧獨家發售.


Ripple Facebook
http://www.facebook.com/ pages/Ripple-Hong-Kong/ 155908094471205

網頁
www.ripple.hk









聯絡電郵:
menlinda627@gmail.com


沒有留言:

張貼留言