2011年10月20日 星期四

灰姑娘的寶物, 你地又試左未??


小時候常聽的童話故事 灰姑娘, 內容一直是灰姑娘經神仙教母施法, 穿著華麗既禮服參加王子既晚宴, 但當過左夜晚十二點,灰姑娘因為魔法失效打回原形,係匆忙之際留低左自己既寶物.......
登登登.. 玻璃鞋
...... 唔係......呢個太out啦. 係佢既睡眠護膚好拍檔
Neutrogena 水活保濕晚間凝膜

點解話佢係灰姑娘既寶物 ... 呢個時候梗係看圖說明啦
DSC08510
原來係夜晚11:00~早上5:00呢段時間,大腦松果體會釋出褪黑激素, 來調節睡眠質素及促進皮膚新陳代謝, 而且仲具有抗氧化功能. 呢段時間科學家稱之為仙德麗拉時間, 即係灰姑娘時間.


而呢個寶物既作用, 就係加強灰姑娘時間呢段美容覺既功效, 提供皮膚細胞能量及帶來徹夜長效保濕功能. 而且用左佢, 等同為皮膚注入10片面膜既保濕精華. 你話佢唔係灰姑娘既寶物係咩?

早前有幸可以參加 蘋果的化妝箱協辦的 Neutrogena 美容覺「武器」研發實驗室


我地既主持人BELBEL, 我覺得佢D皮膚好好, 勁羨慕..


呢次既主角 同佢既老友記



睡覺既時候, 除左臉部水份會流失之外, 身體既水份當然都會流失, 所以完美既美容覺, 又點少得24小時深層滋養潤膚露.



桌上除左產品之外, 仲有唔少可愛既公仔, 睇得出活動人員都花在唔少心思去佈置一個令人輕鬆舒服既環境.


呢個係Neutrogena呢次活動既 美容覺「武器」研發實驗室



自願測試者同呢次活動邀請既註冊多導睡眠圖技師, 協助測試者了解自己既睡眠狀況同品質



雖然最後因為人, 同環境既關係, 始終無法了解深層睡眠既情況及效果. 但呢個測試都俾我多一個認識同了解. 當然呢個都係要多謝呢次活動既自願測試者, 其實我都有想過請纓既, 但係我驚我唔係訓唔到, 係訓到扯"鼻寒"就嚇親人啦, 所以就放棄囉.



趁空檔, 見到D佳麗係哂枱面, 梗係要羅黎試下先啦.


有無見到D藍色粒粒呀, 果D係壓縮左既
高效維他命E, 有助於凝聚修復力量.



學大S話, 聽人講無用既, 梗係要狠狠地試啦, 所以我又點會執輸過人呢. 第一時間梗係試上手先啦. 唔會好笠, 有D BB爽身粉既味, 都算唔錯.


如果覺得信唔過廣告既說詞, 想了解Neutrogena 水活保濕晚間凝膜既真正威力, 其實可以參考主持人阿BEL教既方法, 將D水活保濕晚間凝膜擦係退熱貼上面, 睇下佢可以維持幾耐唔會乾到捲曲, 你就知佢有幾保濕囉.


睡眠品質好唔好, 同有無發夢都好有關係. 但原來發夢都可以預兆到發夢者好多生活上要留意既野. 而呢次大會亦請到解夢師為我地一一分析.

原來 發夢洗牙, 甩牙, 都係會洗錢既預兆.
夢見屋企人離世, 其實係擔心屋企人既身體
已婚者夢見有其他人追求或求婚, 其實係指被人妒忌
夢見自己不斷墜下, 係自身缺乏安全感.

其實好多聽完都唔記得左, 如果有寫錯, 記得話返俾我聽喎.

最後活動結束後, 大會為每人準備左豐富既禮物. 俾我地將呢份完美帶返屋企, 人人都可以擁有一個高品質既美容覺.




多謝 蘋果的化妝箱 X Neutrogena, 同呢次活動既人員俾我享受左一個優閒舒適既下午.






沒有留言:

張貼留言