2011年10月24日 星期一

創意無限既華麗甲油, 但遇上手殘的我

IMORE X ANNA SUI

Anna Sui 既甲油一直以來都以華麗聞名, 可惜今次遇上手殘既我..

即使再手殘, 有呢個機會試下Anna Sui 既新系列, 華麗甲油我又點可以錯過呢.




[Anna Sui 品牌提供 華麗指甲油乙支作試用用途]


今次我抽到既係華麗甲油 色號300




今次既系列包裝, 每支都係一位著宮庭服飾隨時準備出席華麗晚宴既甲油佳麗

DSC08529
首先都係上底油先, 不過用既就係 LCN開倉小敗 一文中既6號, 用左就有少少肉色囉



拼上去支甲油度, 其實除左少少亮身之外, 其實唔多覺有顏色.




由於無特別設計, 純綷上左層甲油, 所以放既閃粉唔係好多. 如果唔鐘意誇張, 但又上有d點綴, 呢款甲色單擦都算唔錯.



佢既玫瑰鑽色閃片都幾靚.




驚佢單調, 仲可以幫佢搵多個拍檔, 而我就搵左佢, 同樣既Anna Sui既甲油.


不過我隻手好似唔多襯呢隻色
 



上左一層, 我貪快就無再油第二層, 如果有油到就會靚好多囉. 





油多層華麗甲油襯返下先, 唯一觀感係.. 點解有D似聖誕樹FEEL既.





D玫塊鑽色閃粉放得唔夠多, 如果唔係應該會好睇好多既, 不過鬼叫我手殘咩, 控制得唔係太好.










沒有留言:

張貼留言