2012年5月10日 星期四

扮行李牌既手機套

早前參加左 Fábula Handcraft 舉辦免費學造真皮電話套既活動, 地點係葵芳工業區, 地鐵站附近都幾方便.

多謝Icy除左免費教我地之外, 仲提供埋材料俾我地, 最重要係任我地揀皮.


我揀左塊紅色牛皮, 感覺上無咁容易污糟, 不過我揀左之後, Icy已經同我講呢隻皮會厚身所以會費力氣D, 不過無計我鐘意呢隻款呀嘛.



枱上已經準備好會用到既工具.


呢把就係裁皮刀, 呢把新手會好控制D, 而Icy自己就用大過呢把一倍既日本刀.



感覺上係幾經辛苦先裁好塊皮, 因為唔習慣, 下下都裁唔開塊皮.



本來好想將每個過程影低, 但真係無乜時間, 手腳又慢, 所以算囉, 直接睇製成品.
我專登用個大啪鈕扣, 哈哈比較似我D個性掛, 不過整完覺得好好笑, 睇落有D似行李牌.



完成手機套之後, 成枱亂七八糟.

多謝Icy用左一晚教我地點樣親手做真皮電話套. 原本估計係7:30到9:30的, 但由於個個都新手, 而且要花時間講解, 到最後我地係11點先完成, 認真辛苦哂又要教又要善後既Icy.

Icy 既
工作室 Fábula Handcraft 有提供訂造手製皮革及布藝小品及小班教授.
可惜我無時間影下佢工作室既成品, 有興趣既可以去佢既facebook望望, 話唔定會搵到你既心水.
http://www.facebook.com/Fabula.Handcraft

沒有留言:

張貼留言