2012年7月22日 星期日

夏天大作戰 - 塑身有法

每年一到夏天, 又係女士作戰既時候.

同咩野作戰? 咪就係可恨又頑固既脂肪囉!

每當我擁抱住我甜蜜既甜品, 滿足緊我既甜品胃既時候, 可恨既惡魔就會稍稍累積成為礙眼既Bye Bye 肉, Call 機肉等等..

但今次我既重點係小腿.

點解? 唔係我無肚腩, 而係肚腩著衫都仲有得遮下, 但夏天天口熱, 總會想著下短褲或者裙, 但可恨既蘿蔔腳係呢個時候, 真係想遮都遮唔到.


每次見到自己既小腿, 就覺得好似異形上身, 覺得多出黎果D肉都唔知邊到黎既. 尤其係我唔做運動, 但隻腳好似跑步踢足球果種肌肉型, 成日俾細佬笑我踢甲組, 認真慘情.

呢次遇到 COLLISTAR 全新塑形纖體霜 當然要試下佢既威力啦!


全新 塑形纖體霜 有咩特別?

特別在於加左 活性成份 如 
紅藤萃取、山桑子、七葉樹及長春藤, 使用後會產生輕微冷熱感, 
有效刺激微循環, 進而幫助塑身.





產品強調: 使用過程會出現輕微的冷或熱感,效果與「按壓療法技術」類同,刺激身體微循環,於局部位置按壓,有助定點排走多餘水份及減少脂肪。 但亦提醒使用著, 使用此產品並不會導致減重.

所以如果使用後上磅, 唔好奇怪點解苗條左, 但係就無輕到囉!


HK$499/400ml 莎莎獨家


專登羅係手上影張相, 因為份量十足. 感覺上有排用.


我每部位每次使用份量就咁上下, 唔知岩唔岩呢? 因為說明上好似無話要用幾多份量.


話說說明書有指示盒上會教點按摩, 我搵勻都無, 結果係我死蠢, 唸緊說明書呃我之際, 有朋友提我拆開個盒, 我先搵到按摩既圖, 不過俾我拆到鬼死咁肉酸.

總結:

產品話研究指出使用四星期有效. 我用左咁耐, 小腿都算有D效既, 不過都係0.5左右, 我只可以話以我認為肌肉型無得救既小腿黎講, 佢有度少D都算係咁囉.

香味上, 我自己可以接受, 但我大少就嫌香得滯. 質感上, 算容易吸收, 擦完會潤但唔算係太笠, 擦完著衫都OK. 技術上, 要按摩唔懶得囉, 按完手好攰, 要塑身就要付出代價同時間囉!

配合埋減肥產品(當然可以做運動就更加好啦), 效果應該會唔錯.

產品係莎莎獨賣, 有興趣不妨去莎莎尋寶囉! 話時話呀, 莎莎賣既產品真係越黎越多元化, 而且耐不耐就會有promotion等等活動, 搞到我成日心思思去打個圈睇下有咩新產品.


沒有留言:

張貼留言