2012年7月23日 星期一

怪獸家長 卡通版

咩怪獸家長出左卡通版咩?

當然係無啦, 我講緊既係
迪士尼3D電影 勇敢傳說之幻險森林.

唔知你地又知唔知呢? 由陳慧琳為電影女主角配音, 又會唔會再有D印象呢?



呢次動畫係彼思動畫暑期鉅獻,由《海底奇兵》、《太空奇兵.威E》及《沖天救兵》班底炮製.

以上講既動畫我全部都睇哂, 所以又點少得呢部.

點解我會話呢部動畫係怪獸家長既卡通版呢?

因為故事講述不愛受管束的梅莉達公主,身為公主, 凡事都被賢淑有禮的母后管束, 對追求自由自在的生活更為渴求. 身為有身份既公主, 同時亦為人子女, 在母后威嚴下不懂如何表達. 身為一國之母, 同時為人母者, 希望既能兼顧國家安穩及子女幸福, 盡一己之力為子女安排, 但面對子女卻又未有表達或互相溝通, 只係將自認為最好的付予子女.

其實重點係 就係佢地互相唔溝通, 公主有公主自己既唸法, 母后有母后既立場, 結果造成衝突, 跟住咪就係母后 真係變左怪獸家長, 變左隻熊囉! 不過變左熊之後, 母后依然好母后, 勁搞笑. 一隻好優雅既熊就係咁誕生左.


透過母后變左怪獸家長後, 母后反而對公主既能力了解多左, 公主亦對自己不曾心思熟慮既個性作出反省, 從而大團圓結果.

今次無王子公主既愛情場面, 但就有溫馨到爆既家庭搞笑場面, 無論大人細路都岩睇.

我未有大到可以帶入場睇戲既仔女, 唯有拉住老公, 搵埋家姐, 帶埋姪女去睇住先囉.

不過戲裏面有個身材好爆既女僕, 居然令我聯想到審死官裏面朱咪咪既扮相.

仲有公主既三個細佬, 真係好鬼胃死, 仲要係甜食, 睇完戲都真係要同小朋友講食太多會蛀牙既.

我唸部戲除左表達家人係要互相溝通同了解之外, 仲有一樣野想提醒既.....

就係 買野之前 真係要了解自己買既係咩, 如果唔係最後貨不對辦, 就無公主咁好彩囉.

多謝 she 俾左個開心優閒既假日俾我同屋企人.



沒有留言:

張貼留言