2012年10月23日 星期二

Bio-essence 既大熱但又令人聯想到某經典的全新生物能量蝸牛修護嫩滑霜

近期大熱的蝸牛霜, 幾乎係愛美的女士都會知道既產品.

其實我一直好奇蝸牛霜當中所提到的蝸牛成份到底有咩魅力, 令美容界大力推廌, 及大量生產含有蝸成份的產品呢!

一般蝸牛霜的產品說法是 以蝸牛分泌的萃取液, 即蝸牛原液為主要成份的護膚品。由於蝸牛分泌液具有强大的再生和修復功能, 所以蝸牛霜的主要功能是促使肌膚在保濕狀態下快速再生、修復疤痕、美白淡斑、修復痘印和收缩毛孔祛痘等功效.

而且經過皮膚醫生分析及測試, 獲知蝸牛黏液是一種動物性多醣, 含有豐富膠原蛋白、維生素、甘醇酸,能夠形成一層保濕的保護膜. 黏液中的硫酸軟骨素更具自我治療作用, 當蝸牛身體受傷或背部皮殼破碎時, 能啟動自身的修復力量來恢復還原。

蝸牛霜, 蝸牛黏液的功能強大, 又難怪令女士瘋迷.

而跟得上潮流旳Bio-essence 亦推出的全新生物能量蝸牛修護嫩滑霜


Bio-essence 全新生物能量蝸牛修護嫩滑霜較一般蝸牛產品稍為不一樣的是結合富含多種礦物元素與微量元素的生物能量晶液. 濃縮多種精華成分, 分子更細微, 更能有效滲透至肌膚底層.

成份:

蝸牛原液精華: 幫助肌膚修護及更新, 提升膚質

生物能量晶液: 促進肌膚循環

當歸萃取精華: 抗老化, 促進肌膚循環, 滋養淨白

枸杞萃取精華: 深層滋養肌膚

柚子萃取精華: 有助保濕及亮白肌膚

人蔘萃取精華: 延緩肌膚老化及促進血液循環



全新生物能量蝸牛修護嫩滑霜  HK$229 / 50g

功效:

* 細緻毛孔, 肌膚回復緊緻紋理

* 天然修復保護層, 保護同時修復肌膚

*
豐潤滋養快速吸收, 重拾肌膚保濕機能

* 豐富膠原蛋白促進肌膚細嫩光滑感, 增添彈性


使用方法:
早晚潔面爽膚後,輕輕按摩至吸收即可


1. 瓶蓋可以當鏡子用, 貼心的設計, 可以對著蓋子塗抹蝸牛霜, 不用四處找鏡子.

2. 以鋁泊紙作密封, 感覺更為衛生及有保障.

3. 質感濃稠的白色乳霜

1. 先試在手背上

2. 濃稠但容易推開既乳霜, 推開後手背變得有光澤, 感覺有少少笠, 但繼續按摩

3. 很快被吸收, 按摩一下子, 乳霜的光澤感減少, 感覺被吸收, 亦無咁笠.

爽膚水後:

使用前, 皮膚色稍為暗

使用後, 感覺上膚色變得有亮澤感


評語:

標題的大熱, 是因為蝸牛是近期大熱. 但經典有人知道是指什麼嗎? 登.登..登...其實我指既係雪花膏, 因為在使用Bio-essence 全新生物能量蝸牛修護嫩滑霜 就令我聯想到經典的雪花膏, 我唸好多人細個果時都有擦過, 就係呢種香味令我對佢倍感親切,  而產品既滋潤度, 吸收度都令人滿意, 對於我的膚質黎講唔會話有滋潤過頭吸收唔到既問題出現, 岩哂秋天呢個乾燥既天氣使用. 好彩佢只係香味似雪花膏, 如果質地都似我就慘囉, 因為細個既印象係D雪花膏好潤好笠, 雖然我鐘意佢隻味, 但質地我就不敢恭維囉!

優點: 易於吸收, 保濕度及持久度都OK, 另人意外的效果係亮肌效果明顯.

缺點: 暫時唯一缺點係產品萬寧獨家發售, 點解係缺點, 因為入左萬寧肯定唔止買佢一瓶蝸牛霜, 肯定又買埋一堆其他野. ( 入親萬寧都會破財既, 萬寧太多野賣. )




沒有留言:

張貼留言