2012年11月12日 星期一

不對味的BB美肌飲

Chocola BB Drink bit



只要有睇電視既, 大家對佢一定唔會陌生, 事關佢成日播廣告.

Chocola BB Drink bit 針對 都巿人 缺乏 維他命B群的情況, 打造適合都巿人既健康飲品.

其主要成分是容易被人體吸收的活性維他命B2, 能有效促進肌膚新陳代謝, 令細胞持續更生, 保持健康美麗. 配合28天肌膚細胞更生週期, 以一天飲用一支為標凖, 如持續飲用更可達致更佳效果.

以美肌 及 健康為號召, 瘋魔一眾愛美愛健康的一群.




女士愛美係天性, 而且可以令身體健康, 甚至話可以燃燒脂肪, 咁我緊係唔會執輸啦.

早排試飲左一個月之後, 老實講唔可以話佢完全無效, 因為就算冬天天氣乾燥, 往年冬天皮膚會甩皮既我, 今年冬天懶擦野果幾日皮膚情況都算OK, 水份並未嚴重流失, 我唸佢都算有D功勞既.

即使佢有效果, 但對我黎講, 我會買黎繼續飲既機會不大.



因為佢D色素真係好重手, 每次飲完一支, 去幾次廁所之後, 鮮黃色先話減退.



我倒上手比較, 就會見到佢有幾鮮黄色.


結果沖左水, 仲有D黃色印係度, 其實D黃色色素係咩黎, 為咩要加落去, 真係有D令人費解.

除左色素令人難以接受外, 另一款係口味問題.

細個果時身體唔好, 成日食葯, 而呢款
Chocola BB Drink bit 同我細個飲既 甜得黎怪怪地既葯水, 可以話係無乜分別.

只可以話唔岩我個人口味.







沒有留言:

張貼留言