2012年11月4日 星期日

熱鬧中的寧靜享受

話說早前參加<YOKO X KINKA 送大禮>, 但由名blogger Yoko舉辦的活動參加者眾, 所以與奬品 KINKA Gold Nano Lotion 緣慳一面, 暫未能一試, 只好有機會再自行消費購買 (聽說Kinka既產品都幾好用, 可惜都係果句屋企太多野, 再買又要俾屋企人吟).

當活動結束後, 與
名blogger Yoko合辦活動的9°Beauty卻為活動帶黎另一份神秘奬品.

登...登...登...

就係
9°Beauty 價值HK$1,080 的皇牌療程「Enary 甲殼素保濕紓敏面部療程」

這次很幸運的能夠試用
9°SPA的療程, 真係多謝9°Beauty的慷慨.



9°SPA 位於 香港中環威靈頓街14-24號9樓, 鄰近 蘭桂坊.

雖然位處於熱鬧地區中, 但當我上到9°SPA感覺就好似去到另一個空間一樣, 感覺好靜.

而且室內燈光為令顧客舒適放鬆, 皆以昏黃為主, 站在門外看很容易以為未開店.


室內以櫃台為中央分兩邊, 一邊有座椅及茶几 擺放水及花茶供顧客飲用, 亦有產品展示供顧客購, 產品品牌 有(
9° Beauty 的產品 (如 BB cream 和 BB Pact等)、Kinka及Enary等)

另一邊有美甲枱(但感覺氣氛有D似供占卜師使用, 薄紗圍繞充滿神秘感) 及showroom.



經過走廊, 走到房間, 光線皆以柔和為主, 而且真的很靜.

房間內, 有供顧客擺放衣物及鞋的儲物櫃, 更衣後等待美容師進行療程.

今次進行
Enary 甲殼素保濕紓敏面部療程

步驟由與一般護膚療程無異, 同樣由清潔, 針清, 按摩, 到敷面膜, 過程特別的地方只在於所有產品皆用Enary 含有甲殼素的產品, 產品
有助抗菌、消炎、抗敏及紓緩作用,不但敏感肌膚適合使用,連做過 Laser或MTS微針等微創療程後也用得著.  更獲日本厚生省頒發「醫藥部外品」證書, 肯定其顯著之醫療成效!

這次為我進行療程的美容師是 Kay Lee, 全程無偷功減料, 按摩過程只可以講我舒服到訓著.


做完面部療程免不了頭髮蓬鬆, 當然要去洗手間整理一下.

洗手間中 亦備有梳妝台及基本化妝品供顧客整理儀容. 不得不提的是鏡子的角度令顧客由頭頂到腳都關注到 都幾特別.


9° Beauty 出品的 BB cream, 分三種色.


9° Beauty 出品的BB Pact, 產品背後註明由韓國製造.


療程前, 其實皮膚狀態睇落OK, 不過可惜摸上手 暗粒一堆.

療程後, 針清時因為暗粒超實, 美容師已經幫我蒸臉同盡量輕手, 但我都滴左唔少淚水, 好彩都清左好多, 起碼摸上塊臉唔再咁多粒粒既感覺, 因為用既產品係含有甲殼素, 所以對於針清後既紅腫都舒緩左唔少, 睇落唔覺紅腫, 但我雙眼就唔知係眼水出得多腫左, 定係訓到腫左.



療程後, 補充左足夠水份, 皮膚睇落亮白左.

再黎個近鏡, 針清後無乜紅腫, 無花無假囉! 唯一係眼腫左, 只可以話點解我咁多暗粒呢!

其實美容師有建議我買甲殼水, 話可以改善暗粒, 價格 150ML $460. 尤其可以單用或著加入常用既護膚品一齊用. 聽到可以改善暗粒真係有D心郁郁, 但係都係果句啦, 我清左屋企堆野, 唔駛唸囉. 不過如果睇到有適合既聖誕Set裝, 抵買, 當然都係照買啦.. 哈.

9° Beauty

http://www.9-concepts.com/eng/main/index.jsp

由於佢網址仍在建構中, 好多功能暫時未能用善.

不過有興趣購買產品

可以到Facebook http://www.facebook.com/9beauty
  留言

或致電 36953125 查詢

亦可電郵 order@9-beauty.com 到郵購部購買, 付款後直接寄到府上 頗為方便.

全個療程最可惜既係 我無試到
9° Beauty 既 BB cream 及 BB Pact, 無計... 做完療程肌膚正在舒服狀態, 個人黎講真係唔想擦其他野. 可惜.. 可惜..

沒有留言:

張貼留言