2013年2月5日 星期二

有佢傍身, 牙醫駛乜驚呀


由細我就好怕睇牙醫.

一來, 小朋友鐘意食糖容易蛀牙.

二來, 本身底唔好, 琺瑯質脆弱, 再加上食糖, 簡直係大危機.

試過最高紀錄一次過補十幾隻牙, 不過當然當中包含醫師的欺詐成份, 為左賺錢, 係又補, 未蛀既都話未雨綢謀同我補左先, 搞到我媽咪超肉赤.

不過人長大, 懂得保養牙齒, 牙齒狀況較為穩定, 但係免不了有敏感情況出現.

牙齒敏感可以點算, 下下搵牙醫都唔係辦法?



瑞士 齒美康 新配方 EMOFORM  HK$39.9

用於冶療牙齒敏感的藥性牙膏

適用症:

-防止蛀牙
-牙齒過敏
-輕微牙齦 (牙肉) 出血
-牙肉疼痛、發炎

除左最尾一項無, 其他三項中哂.



齒美康新配方特點:

含大量礦物鹽, 能有效對抗齒班, 有助鞏固牙床及增強其張力

產品低磨損度及輕微鹼, 能清潔牙齒而不損害牙肉


特別的使用方法:

1. 過敏牙齒於刷牙時可先用塗上齒美康按摩再刷牙.

2. 如牙肉疼痛, 可塗少許齒美康在患處, 然後輕輕按摩1-3分鐘, 便能減除痛楚




適用對象: 成人及12歲以上兒童



容量: 50ML



密封式衞生設計, 第一次使用時, 只要用牙膏蓋刺穿封口即可.


開封簡單方便.


粉紅色的牙膏, 不像一般常用的濃濃薄荷味, 一點點像薄荷味又像草本的味, 令我有點聯想到洗牙時, 牙醫用的洗牙產品.

牙膏有點咸, 與平時牙膏帶甜的感覺不一樣.

刷牙時出現的白泡也較少.

第一次使用時, 只覺得幾乾淨 (這應該是癈話, 基本功能嘛)

但用左兩三星期後, 感覺最明顯的是刷牙時牙肉無咁易損, 因為我係刷牙都會刷到牙肉損, 搞到成日生"飛滋", 但用左齒美康之後, 呢種情況真係有改善, 牙肉無咁易損, 而出牙血既情況都減少左. 但對於甜方面, 太甜既食物都仲會有少少敏感.



出賣一下我弟既大口照,
由於他的牙齒在矯正中, 敏感情況較嚴重, 只是簡單潄口就會令佢牙齒疼痛.

但用左齒美康刷牙之後, 佢搞笑到講左句, 咩原來真係有防敏感既牙膏既!
因為佢用左齒美康之後, 牙齒無咁敏感, 潄口都唔會好似之前咁令佢牙齒疼痛.

仲叫我幫佢買.




齒美康 各大萬寧有售

而且今日去萬寧見到做緊特價添, 係時候入貨囉!




聯絡電郵: menlinda627@gmail.com













沒有留言:

張貼留言