2012年4月9日 星期一

敷面膜真係要睇天氣同夾唔夾既?

韓國品牌 - Leaders 推出既一系列面膜, 睇Blog就睇好多人用過話幾好, 自己都心郁郁想試好耐, 無奈家中太多存貨仍未有機會去買.

今次有機會可以試用梗係第一時間試啦!

首先介紹下系列有邊幾款面膜先.

一系列分為兩類.
分別係日常保養型及深層保養型
而每種類各有四款功能面膜,
分為美白, 抗皺, 粉刺、痘痘/敏感及保濕等四種功效.

而今次我試既係屬於日常保養型, 具有美白及保濕功能既日常保養更新面膜

重點係改善及舒緩肌膚
改善及舒緩肌膚改善及舒緩肌膚



最近天氣開始熱, 臉開始勁出油感覺黏笠笠, 用完去角質產品, 臉部有D紅.


先試蘆薈舒緩更新面膜,
試下佢舒緩既效果如何?

   

面膜較一般paper mask 透薄.


試用前, 相片圈住既地方都有D紅, 敷完面膜之後, 舒緩效都算OK, 起碼D毛孔無再係咁"開口"叫救命, 感覺D精華都好快被吸收.


第二日, 沖完涼之後, 再黎試維他明亮更新面膜,



蘆薈舒緩更新面膜差不多既造型包裝, 但就以顏色及右上角既公仔黎俱分效能.



面膜當然係同蘆薈舒緩更新面膜同樣咁透薄.


試用前, 因岩岩沖完涼, 臉上光澤還好. 敷完後, 稍為亮D, 因為D精華尚在吸收, 但個人覺得維他明亮更新面膜好似笠D.

總結:

蘆薈舒緩更新面膜: 感覺係蘆薈果然係美容界既皇牌, 只要加入產品中少有雷品. 而leaders 既蘆會舒緩更新面膜, 精華易於吸收, 面膜算貼面, 而且有淡淡香味, 舒緩功效方面也算不錯.

維他明亮更新面膜: 只可以話要擇日再試. 由於最近天氣熱, 臉勁出油, 皮膚可能較為不穩定, 我竟然可以由下午敷完維他明亮更新面膜之後到第二日朝早都仲feel到佢D精華, 我都唔識分係我D臉油定係佢D精華, 而最後結果係我生暗瘡囉!

承如我既標題所講, 敷面膜都真係要睇天氣同夾唔夾囉! 不過等天氣無咁局, 我會再試既, 總唔可能試一次就認定係產品問題, 始終對韓國d護膚品都有d信心既, 因為佢地d皮膚都真係唔錯.















沒有留言:

張貼留言