2012年4月1日 星期日

回顧三月, 生病月, 禮物月

成個三月先寫得一篇!

因為成個月都係病, 以年頭到三月黎計, 前後病左三次.

不過病歸病, 禮物還是照拿, 家還是照敗不誤的.


抽到兩款試用, 多謝beauty life 和 imore.

明報的杜蘭朵門卷兩張

還有在F & B 第一次中的禮物, 價值1700完一盒的面膜, 未用, 開了再來寫試用囉!

再來就是敗的.


見到有SIS 在BLOG上分享美顏工具, 看到她買紅色$600左右, 價格可以接受, 尤其近來皮膚好似差左, 搞到我心思思係咁上網搵.




結果, 梗係敗左啦, 不過我見價錢差唔係好多, 我就敗左金色呢套, 多三支美白, 一支精華呀嘛!

而且我買呢間, 仲送左盒Kate既眼影俾我, 不過無色揀, 剩番綠色, 不過Kate既眼影幾靚.

跟住見便, 又順手同呢位賣家買埋 Sofina既白色脂胭, 愛黎做highline, 同埋粉紅色眼影霜連閃粉(佢得藍色同粉紅), 但見佢賣得便, 忍唔住手敗埋.

呢部機雖然係係大陸做, 但由日本QC, 附贈既產品都係日本既, 而且用左成個月, 覺得導入同按摩方面效果都唔錯, 係導出真係唔多識用, 一時時work, 有無人可以教下我點做都可以成功導出? 呢方面真係有D難搞.

1 則留言:

  1. take care! (我都係, 病還病, 就算失業都會照敗家, 哈哈)
    [版主回覆04/06/2012 13:43:47]女人唔見得抵買既野, 如果唔係會係咁買.

    回覆刪除