2012年6月15日 星期五

令人感受幸福的流星 - 星空的香氣 Angel

一直以黎我都好鐘意儲香水.

鐘意香水既各式幽香, 不同的配搭, 不同層次, 都會產生出不同的香味.

而各式各樣既香水瓶設計亦係女士對香水更加鐘情既原因, 無論嗅覺及視覺都能被滿足到, 完全係一種享受.

Thierry Mugler Angel 全新淡香氛星環珍藏版




新的天使代言人 Eva Mendes



本來我對呢款香水持觀望態度, 因為THIERRY MUGLER當中的ANGEL 是一系列的, 分別只係香味基調唔同
, 但老實講唔係款款都好聞, 而我剛好試過唔好聞果款, 似梅子味既香水, 只能說太獨特. 但有一點, Angel系列的香水瓶每款都以星為設計基礎, 款式設計都很吸引我.

而今次有機會一試呢款
星環珍藏版既淡香氛, 終於令我感受到很多人喜歡這系列香水的原因, 因為我都愛上左呢款星空既香氣.




其實單單睇呢款全新淡香氛星環珍藏版就已經被燒到了, 外型設計令我聯想到流星.

先介紹一下香調

前調 : 佛手柑,柑橘
中調百香果,桃,
後調
廣藿香,香草,巧克力,焦糖

音樂 + 香水既感觀之旅開始



Windmills of your mind


聽住首歌"穿上"呢款香水, 感覺上會有種被吸入既感覺, Eva
既歌聲有如竊竊私語般, 令人有種想聽得真切, 就會越深陷其中既感覺. 開始既時候我覺得呢款香水香味一般, 甚至係麻麻不討好, 但過左陣就改觀了, 開始覺得越聞越想聞, 越聞越鐘意咁, 有種上癮既感覺, 而且呢款香水香味持久, 早上擦上一些在耳後及髮尾上, 香氣就可以持續一整天.





貼心提供的便攜式試管香水, 令我隨時隨地都可以感受到THIERRY MUGLER ANGEL的魔力, 時時刻刻都可以沉醉於浪漫既星空下.

有機會不妨去
THIERRY MUGLER ANGEL專櫃感受下呢份星空既香氣, 就會明白沉醉星空既感覺囉!












沒有留言:

張貼留言