2012年6月22日 星期五

平實甜蜜的美顏精華

對於護膚品, 我一向鍾情於既保濕又唔會笠既產品, 因為本身太容易出汗出油, 再用D會黏笠笠既產品, 感覺會幾核突下.

最近試左一款精華

吸收力       +++++

保濕程度   +++

價格          +++++

以整體黎講, 個人覺得都幾OK, 我唸我唯一無咁滿意既只係佢既香味, 有D太甜, 變成左產品唯一既感覺.

基本產品品牌一向以平實見稱, 不過就可能因為便所以未必個個人敢試, 而且都會保持住係唔係真係work既疑問. 咁老實講以唔到100元既價錢黎講, 我覺得個純綷以保濕黎講, 佢係得既. 淨白緊緻嘛, 嗯, 都真係要視乎個人膚質.

之前就曾經睇過BLOG, 見Watson出既燕窩系列面膜都幾多人讚, 一來佢薄, 二來佢精華夠多. 果時都有D心思思買黎試, 奈何家中產品眾多, 已被大爺勒令嚴守行為.

面膜未有機會試, 唔緊要, 呢次試下佢既精華露先. (唔好話俾我大爺聽 ^+++++++^ ) .

講左咁耐, 主角出場


燕窩系列 以金色作為包裝



以金色突顯燕窩系列的珍貴, 整體包裝上算不錯.



燕窩淨白緊緻精華露    30ML

主要成份: 萃取自燕窩中的活性成分(如燕窩酸, 水溶性蛋白, 氨基酸, 多種維他命和礦物質, 以及表皮生長因子(EGF)), 雪蓮精華及六勝肽為主.



乳液狀, 每次唧出份量不多, 我臉大每次都要唧5,6次.



感覺都幾滋潤, 但唔會笠, 吸收力算唔錯, 其實擦左上手, 會有種好似白左既感覺, 而且最重點都係清爽.



整體感覺唔錯, 以佢既價錢, 佢呢個品質我覺得OK, 不過正如我一開始所講, 佢既味真係有D太甜, 好似糖咁, 搶哂鏡. 雖然我鍾意食糖水, 但就唔多鍾意食糖, 如果佢可以改用清新花香, 我會覺得佢再好D.

沒有留言:

張貼留言