2012年6月27日 星期三

天然 ! 礦物 ! 我有新選擇

以網羅世界各地最安全及高質素天然產品為公司宗旨, 務求照顧到不同肌膚人士的需要, 特別呵護敏感皮膚, 拒絕有害的化學添加成份, 令肌膚獲得天然的安全照顧.

我講緊邊間?

咪 EC 囉! 全名 Eternal Concept.

一直以黎對於天然有機既產品都好有興趣, 因為愛美係人既天性呀嘛, 對皮膚好既野梗係要多D關注.

今次有機會啦!

試咩?

就係試佢既
礦物水潤面部套裝


礦物泥面部潔膚液

礦物輕柔去角質霜

蘆薈潤膚啫喱






礦物泥面部潔膚液

成份: 珍貴死海礦物泥、維生素E及植物精華油.

功效: 去除面部多餘油份, 同時滋潤肌膚, 預防暗瘡分刺.


顏色金黃, 質地感覺上有D黏, 起泡性較低, 氣味清香.

使用後: 感覺乾淨, 乾爽, 而且唔會緊繃, 感覺舒服.

潔淨度:++++
保濕度:++++


礦物輕柔去角質霜

成份: 豐富礦物精華元素

功效: 去除面部角質死皮, 活化細胞, 帶起過量油脂污垢, 清除閉塞毛孔的物質.



顏色粉藍色, 質地乳狀帶微粒, 香味有D似爽身粉香味.


其實本身應該算係白色, 但因為佢含有藍色的微粒, 造成睇落好似粉藍色.

使用後: 粒子幼細, 並不會造成皮膚負擔, 只係將表面角質及死皮清除, 用後清爽唔會太乾, 但我既問題可能係粒子幼細, 居然洗完後發覺自己未洗乾淨, 仲摸到D粒粒.

潔淨度:+++



蘆薈潤膚啫喱

成份: 豐富死海礦物成份及純天然植物精華油

功效: 舒緩乾澀肌膚, 有效滋潤、消炎抗菌.


顏色透日, 杰身凝膠狀, 算無味, 或 (有D似醫院既葯味, 唔識形容, 但唔難聞)

便用後: 保濕力唔錯. 有時出門就咁擦左上臉既保濕又唔會笠, 簡單快捷.

保濕度:+++++


呢款蘆薈潤膚啫喱算我大愛, 因為最近手背莫名敏感, 起左一D奇怪既水泡, 有人話整爛個水泡會生更多, 但我覺得唔將D水唧出黎就一直好唔返, 結果係唧完果個地方腫左, 唔知擦咩好既情況, 我用左呢個蘆薈潤膚啫喱, 因為貪佢夠杰可以厚敷, 擦完紅腫既地方有被舒緩, 感覺效果幾好.

效用度: +++++



Eternal Concept 主張

不含羥基苯甲酸酯類防腐劑

不含人造香料或色素

產品絕不作動物測試

崇尚簡約包裝


如果對佢既主張有興趣不妨登入佢既網站了解下佢更多既產品

http://www.eternal-concept.com/

網站提供網上購物, 安坐家中就可以選購自己既心水產品.

而我呢, 已經睇中左
蘆薈潤膚啫喱同泰國天然按摩草球,

你地呢?










沒有留言:

張貼留言