2012年8月17日 星期五

買買買, 連續兩個月都係敗係呢度

女人真係唔見得個抵字.

結果係 用又買, 懶得用都係要買, 話買黎以備不時之需, 你話呢?


全家福, 其實唔止呢度咁少, 只係上面草球呀, 香包, 浸浴包, 八件都送哂俾屋企人, 剩返呢D自己用, 我係唔係對佢地好好呢, 不過我都R頭佢地會唔會用, 事關草球要蒸, 有D少煩.


呢度由左至右, 分別係草球(身體用)X2, 浸浴包及草球(臉用), 共通點係隻味都好似冬陰公湯.


呢度分別係 護手霜(本來唔想買慳返, 但係試左佢吸收快唔笠後, 唔捨得放手, 最衰), 三罐護髮霜(驚死無得買咁係咁買, 唉, 不過佢特色係可以用黎按摩頭皮, 而且話可以吸頭油, 我D頭油就黎可以浸死蚊既啦.) 蘆薈500ML, 上次有試用文介紹, 話會回購咪呢支囉! 呵, 有折即買. 稍後會再出試用, 因為被玻璃片開左敷傷口都係用佢舒緩. 薰衣草按摩油(唉, 都話左唔好買屋企大把, 但都係果句, 試左上手吸收得快又唔笠, 結果又陣亡.) 海鹽 話可以用黎洗鼻改善敏感(嚴重鼻敏感, 結果又敗) 死海泥皂(被去油兩個字迷左, 又買, 買埋俾朋友)


結果一連兩個月都係敗係呢度, 害我一買完返屋企要即時收埋, 費事俾我家老爺吟沉. 佢又會係果句囉, 你一個人一塊臉, 邊用得哂呀, 跟住話要丟哂我屋企本來有果D, 勁衰.

有興趣我再黎介紹產品

多謝收看


沒有留言:

張貼留言