2012年8月16日 星期四

敷得其法, 穩定肌養成

韓國品牌 - Leaders Clinic, 大家應該都唔陌生

Leaders Clinic 屬於韓國專業醫療美容機構, 研製全方位天然分子醫學面膜— 採用醫學認可的全天然成分,配有天然抗敏和抑菌的防腐配方, 解決皮膚內在問題。

而近期更推出全新昇華版系列, 分為日常基本護理及進深護理兩大系列


日常基本護理 - 膠原蛋白更新面膜、蘆薈舒緩更新面膜、維他明亮更新面膜及有機茶樹更新面膜


進深護理 - 除皺緊緻修復面膜、高效補濕修復面膜、美白光彩修復面膜及除痘補水修復面膜

早於三月份曾試用過
蘆薈舒緩更新面膜及維他明亮更新面膜

 敷面膜真係要睇天氣同夾唔夾既?   

時皮膚唔穩定, 敷左可以為皮膚提供營養及活力, 令皮膚明亮水潤既維他明亮更新面膜時出現問題, 皮膚吸收唔到營養之餘仲因為太多而暗瘡冒起既情況. 但呢種情況並未令我對Leaders Clinic 失去信心, 我只係認為天氣同皮膚情況太差所致, 當時就已經唸要摘日再試.


今次我再黎試, 但有鑑於上次有D煩似敏感既情況, 所以我今次選擇日常基本護理系列裏面既敏感皮膚處理療程去敷.

次序係 星期一, 二敷
有機茶樹更新面膜、星期三, 四敷蘆薈舒緩更新面膜、星期五, 六敷維他明亮更新面膜及星期日敷膠原蛋白更新面膜

如果選擇日常保養療程的話, 次序就
會係星期一, 二敷膠原蛋白更新面膜、星期三, 四敷蘆薈舒緩更新面膜、星期五, 六敷維他明亮更新面膜及星期日敷膠原蛋白更新面膜, 唔需要敷有機茶樹更新面膜



每次療程七天, 話說皮膚更新週期為4週, 如果連續使用4週效果更佳.


使用前


第一天, 敷茶樹, 撕了才想起未影相.



針對: 油性肌膚, 肌膚油膩及過多老化角質適用 (感覺係為我而設)

效果: 調節皮脂分泌過多, 令肌膚維持細嫩及潔淨的狀態


敷了茶樹兩天後, 出油情況叫OK, 唔係好嚴重.


第三日, 敷蘆薈


針對: 所有膚質適用, 肌膚刺激及乾燥



效果: 緊緻舒緩及舒緩刺激, 為肌膚補充水份



敷了蘆薈兩天後, 感覺皮膚情況穩定


第五日, 敷維他明亮



針對: 所有膚質適用, 肌膚潤澤不足、暗沉及粗糙



效果: 改善膚色暗沉不均等問題, 滋潤肌膚及改善膚色




敷了維他明亮兩天後, 其實一開始都有D怕會好似上次咁敷一次就出暗瘡, 但今次由於有前面幾款面膜護航, 所以連敷兩日都無有怕,  皮膚唔會乾又唔會出油



第七日, 敷膠原彈力


針對: 所有膚質適用, 肌膚彈力下降、光澤不足及水分不足



效果: 提升緊緻肌膚及增強彈性, 提高保濕度, 令肌膚水潤飽滿





敷左七日之後, 皮膚狀況都唔錯, 最重點係咁鬼熱都無乜點出油.

不過D燈過影到D相好衰, 時白時紅, 唔知想點.


四款面膜都好透薄, 除左茶樹有茶樹味之外, 其他三款都係有d類似瓜類既淡香味(唔係太識形容)


CUT位都OK, 我塊面大都敷得哂, 不過我敷得衰



面膜紙會有細孔令精華凝聚係面膜紙上, 所以係包裝袋裏面都唔會剩好多精華, 唔好以為Leaders Clinic 俾得咁少精華


而係係敷完面膜之後, 直接搾返D精華出黎, 係勁多囉, 不過千祈唔係好似我咁貪心擦係臉到, 事關D精華太多, 多到塊臉都吸唔哂, 搞到我塊臉俾D精華濕到發光, 最終到係要抹走佢, 早知將D精華擦係手腳好過.

總括黎講, 只要敷得其法, 想要穩定肌絕到無問題.

沒有留言:

張貼留言