2012年8月31日 星期五

拒絕麵包超人, 為由靠佢?

由於每個人俾人既第一個印象, 大部份都係睇臉, 臉既肥瘦就好容易俾人係肥定瘦既印象.

我由細到大都係圓臉, 圓滾滾既臉形十足麵包超人一樣, 我有D媽媽級朋友仲衰到一見到我就成日掐我塊臉(係連我老公都係咁), 我塊臉好肉都唔駛咁掐法呀, 無奈! 而且同另一個朋友比, 佢身形比我稍肥, 但臉形就尖長, 結果俾人形象佢就係一個瘦既人, 而我一塊圓滾滾既臉咁梗係一個肥人啦, 真係唔公平.

巿面上減肥塑身產品一堆, 自然唔少得纖臉瘦臉產品啦. 而為左拯救我既麵包超人臉形今次我就靠佢啦.


鑽石級V型全效瘦面精華( 連按摩工具2件) $266


早前就已經出過鑽石級V型纖面膜, 今次出加強版, 令用家更能直接感受Mask House纖臉產品的威力, 當然如果係又擦精華又用面膜就更事半功倍囉, 哈, 不過我未試過, 有機會我都會試下.)  



鑽石級V型全效瘦面精華強調三點:

纖臉: 促進循環、暢通淋巴、減慢脂肪積聚
         全效燃燒面部脂肪
緊膚: 賦活細胞、塑造亮顏輪廓
         瞬間提升肌膚彈性
修護: 即時清除自由基、減淡積聚日深的皺紋


 
使用1天後可即時排走水腫, 提升面部輪廓
使用7天後可修護損壞細胞, 撫平臉部糼紋
使用14天後可增強活性纖維, 重啟肌顏彈力
使用30天後可塑造完美曲線, 鎖緊V sharp臉型

(睇落好勁, 不過個人覺得呢D都係因個人而異(始終要睇勤唔勤力同最好配埋按摩), 而我只要有稍為有一點線條我就很安慰了.)

 
話說有沒有覺得產品盒好厚睇落好肥咁. 而且仲有個標示.



產品包裝盒咁厚, 原來係有兩盒, 一盒放左支
鑽石級V型全效瘦面精華, 而另一盒係Mask House 咁提供埋可以幫忙事半功倍既按摩道具, 令纖臉顯得更方便快捷捶手可得.



而按盒上面既打開個鑽石Logo發現, 原來係簡易說明書, 教大家點用D產品及按摩功具, 好似本書咁大開既設計都幾好玩.

 
鑽石級V型全效瘦面精華 30ML

泵裝(不過個人就覺得泵出黎既時候有D卡住既感覺, 所以泵左三下都泵得唔係好多)



含有高濃度Bodyfit 醫學燒脂精華, 氣味有D似水蜜桃茶果種味, 泵出黎以掌溫塗勻額頭、臉頰及頸部, 會感覺到微溫.

使用道具後, 因為按摩捉進血液循環, 所以溫度會再溫熱一點, 個人感覺可接受, 而且都幾舒服, 冬天用呢個應該仲舒服.

保濕效果倒沒有很明顯, 臉唔會乾, OK.



道具一, 用於額頭及頸部, 愛黎碌耳仔對落既頸位幾舒服.


   
道具二, 個人最愛, 用於面頰及下巴邊緣位(可以由下巴尖拖拉到耳後),用左呢個臉部溫度會升DD, 而且幫助通淋巴, 絕對舒服.



已經放棄整理個顛婆頭(有髮型師提過我髮底疑似天然鬈, 除排擦美髮用品, 如果唔係梳極都係飛哂出黎, 我無理由沖完涼都仲要Gel頭既, 所以請大家忽略D亂髮啦)

示範用我至愛既碌碌先, 每日碌碌V 臉離我不遠了.



用左十四日後, 下巴線條有比較明顯, 不過羅馬都唔係一天建成, 累積左咁耐既脂肪當然都係要花D時間, 所以都係繼續努力碌, 以V臉為目的.

產品萬寧有售, 有興趣不妨去Look Look.










沒有留言:

張貼留言