2011年11月1日 星期二

要臉上肌膚平滑細膩, 有佢就搞掂...



先祝B.liv 生日快樂.

B.liv兩周年生日, 這次B.liv準備了生日套裝, 令大家都可以分享佢地既歡樂, 同時感受產品既美肌效果.


呢次既生日套裝, 當中包括左黑頭再見淨化啫喱, 美肌深泉 蠶絲面膜及B.liv環保袋.




面膜共有五塊.




對比起黎, 個環保袋都幾大下.



環保袋靚係幾靚, 設計得好funny, 但係真係好大陣膠味, 同佢既物料會好黏手, 係呢樣野真係無咁好啫.


黎睇下我鼻有幾嚴重先, 其實好勁就唔係好勁, 係毛孔大囉. 仲有另一個問題係, 我長期戴眼鏡壓住鼻樑位, 搞到果個位D毛孔阻塞勁嚴重, 但偏偏係用黑頭針都唧唔出, 鼻樑位就長期因為毛孔阻塞D而造成凹凹凸凸既樣, 超討厭.




呢支黑頭再見 淨化啫喱 30ML $360

主要成份: 茶樹精油, 金縷梅萃取物及蘆薈萃取物.

使用方法: 於每日洗完臉後, 用毛巾拭乾於T區使用.





凝膠質地, 有陣像薄荷的味.



很容易吸收, 塗開後有陣涼涼的感覺.



用左十日後, 鼻樑位感覺有比較平滑.


咁岩之前條頸敏感, 見支淨化啫喱d成分都有D消炎同鎮靜作用, 所以都有用D黎擦係粒粒位, 過左五、六日之條頸D粒粒都無哂囉. 我唔係話呢支靜化啫喱咁掂, 幫我清走哂條頸既粒粒, 我呢D突發性敏感, 本來唔理佢一排佢就會自己消失, 但係我想講既係, 起碼呢款產品唔會刺激皮膚, 即使敏感起粒粒都會唔刺激到, 所以有暗瘡都應該適用既, 起碼我自己會咁用先.





美肌深泉 蠶絲面膜 5PCS

主要成份: 陽離子透明質酸, 透明質酸及白茅精華

使用方法: 每週使用2-3次, 把面膜敷在洗淨後的上, 20-30分鐘後即可取下.




面膜頂部注明出產日期及到期日

設有14天無效原銀奉還保証





羅出黎都勁多精華液, 搞到成手都係, 就算用黎擦手擦腳都仲有剩.




呢款面膜真係好簿好貼, 但好似好大張, 感覺唔都FIT位囉, 原來我番臉都唔係好大啫,



敷完之後, 成番臉亮哂, 睇落水份多左, 而且好有光澤.


兩樣產品試過之後, 唯一感覺係, 唔怪得之B.liv夠膽提出
14天無效原銀奉還保証.

只要你肯擦就一定有效,  美麗肌膚垂手可得, 你又會唔會試下.




沒有留言:

張貼留言