2011年11月25日 星期五

大熱產品喎! 我又點會執輸呢!

早前才去完韓國旅行, 少不免當然係大買護膚品啦! 唔同既品牌賣既產品都係大同小異, 其實都好難選擇. 而且呢次各大品牌都紛紛以蝸牛黏液精華製成新商品, 令我更難選擇. 因為蝸牛霜在港時仍未推廣得好勁, 係網路上都未聽到有咩特別評語, 所以去韓國旅行果時我都無咩點買鍋牛產品, 只有幫朋友買左d, 但自己就完全無買, 依家先覺得蠢左, 見到最近網路開始講D蝸牛霜點好用, 搞到我都心思思但又唔知岩唔岩自己用, 好彩呢個時候有 Elishacoy 舉辦既 Go123Go 賞女性的妳變靚大禮活動, 令我有機會試下蝸牛BB Cream 同埋蝸牛活膚修護體驗裝.



活動係好貼心咁將試用品寄到家裏, 收到就已經迫不及待咁去拆禮物囉!

就收到 蝸牛BB cream, 蝸牛修護面膜及蝸牛霜


首先羅左盒BB cream望下先


第一個唸法係.. 個包裝有D似sofina隻底霜.


試左少少上手到, 睇落好似有D深色


係手背上推開左就唔覺有色, 但手背有擦果個位亮左, 有種水份多左既感覺.

我唔鐘意厚身同太有遮瑕作用既有色BB cream, 所以呢款都幾岩我心水, 睇落有氣色就OK囉.


再黎係試下個修護面膜


羅左塊面膜出黎都仲有好多精華, 睇落唔錯. 但係.....


驚嚇照一張, 因咩解究, 我見網上人地試呢張面膜岩岩好服貼係臉上, 點解我係皺到成個阿婆咁既. 完全係唔知可以講咩好. 唯一仲可以讚既係敷完都尚算補水, 精華尚算可以拉到分.


壓軸 蝸牛霜登場


為免一次擦哂浪費, 裝係個罐仔度先


睇落都可以擦多一兩次


感覺都幾潤下, 而且帶有d香薰味, 個人黎講我幾鐘意


擦左蝸牛霜既地方理所當然係潤D, 光亮D, 仲要唔笠先抵讚.

我唸我應該係時候去敗返盒蝸牛霜返黎囉!




沒有留言:

張貼留言