2011年11月12日 星期六

我的腸道清道夫

今時今日都巿人既飲食方式都係多菜少肉, 好容易因為缺少纖維, 而造成腸道難以蠕動.



對於好多時要係外邊食飯既人黎講真係好難控制, 咁有咩辦法可以解決呢.




今次好多謝 she.com 提供呢次機會,令我可以改善自己既腸道問題, 腸道健康d, 人自然靚d, 心情自然都好d. 女人有邊個唔愛靚, 我梗係第一時間試下先啦.
 



美達施

簡介:

以天然穀物車前子製造, 能有效地軟化腸內消化物; 並能調節腸部肌肉蠕動; 令腸道內癈物更暢順排泄.

幼滑纖維粉不含蔗糖及化學刺激物. 於服用後兩至三天內即可顯著見效.

使用方法:

1. 每次1.5個茶匙, 並加入250毫升凍開水.
2. 拌勻後即時飲用; 多飲一杯開水可達致更佳效果. 如飲品變濃稠應加進更多開水攪動.

成人一般每天一至三次
小童6-11歲則飲用成人份量的一半; 6歲以下則要向醫生查詢

其實美達施纖維素有幾種口味, 而今次我飲用既橙味就有呢幾種選擇.

1. 天然纖維素(幼滑香橙味)獨立包裝
2.
天然纖維素(幼滑香橙味)罐裝
3
. 天然纖維素(幼滑香橙味)無糖口味獨立包裝
4.
天然纖維素(幼滑香橙味)無糖口味罐裝

我所選擇既係無糖既罐裝, 283g, 都幾大罐.

因為怕會太甜, 或會有種怪怪的甜味, 所以我最終都係選擇無糖口味, 而且
個人覺得無糖既會無咁肥. 而獨立包裝及罐裝, 我選擇罐裝既原因, 最主要係份量可以自己選擇, 雖然話說明書建議每次1.5匙, 但我有時想飲多D就會落兩匙, 不過相對D水要放多D.

如果係去旅行既話, 我先會選擇帶獨立包裝. 每次去旅行我都會帶一D膳食纖維既產品放係行李袋度, 以免因為旅途中缺少纖維造成便秘就好掃興囉.





打開個蓋, 見到有密封包裝.




再黎個側面相先.





呢次我加左1.5匙, 沖出黎隻色都幾深下.
橙味係幾香既, 不過即使係無糖, 飲落都係幾甜下, 而且口感其實都幾怪下, 因為飲落去會感覺到D好細微既粉, 如果沖左唔即刻飲, 就會變得好杰就要再加多D水去攪拌再飲用. 不過好多呢類型產品都係咁, 而呢款橙味都算係好飲既啦, 我試過另一個牌子既梅子口味仲恐怖, 又杰又怪,
本人係幾經辛苦先吞左佢, 無錯係用吞, 因為真係好杰, 而且唔好飲.

本來我有突發奇想, 想將D橙粉加落D咖啡度招橙味咖啡咁飲, 但係唸唸下都係算囉, 因為我唔知將D橙粉加落刺激性飲品, 如咖啡, 會唔會影響佢既效果, 所以最終都係放棄囉. 

飲用後感想:

感覺上每次飲用纖維粉後, 都會有飽脹既感覺, 而且真係
軟化左腸內消化物, 因為暢順左, 而且清得乾淨左好多呀嘛. 唔駛再次次同個廁所談情, 係度死纏爛打, 但依然不乾不脆, 爭咁D咁. 

沒有留言:

張貼留言