2011年11月14日 星期一

獻上我的烈炎豬唇 - ^3^

天氣開始轉涼, 而且變得乾躁, 嘴唇甩皮情況又開始嚴重.
其實我日日都有戴住支護唇膏出街, 次次覺得嘴唇乾就會擦, 但係嘴唇依然係乾到甩皮, 而且唇色暗沉.

其實網路上有好多小撇步, 例如:
1. 用砂糖做磨沙, 再用凡士林做唇膜
2. 用牙擦輕輕在唇上打圈去角質, 再用凡士林做唇膜

方法都係離唔開先磨沙去角質, 再做潤唇既唇膜.
但對於懶惰既人黎講, 仲有無D更快捷既方法呢.

今次就黎介紹下, 我去韓國旅行敗返黎既戰利品

Innisfree

ECO Recipe Lip Care Scrub





睇落無乜特別, 就外表睇同普通護唇膏好似無乜分別.
其實我買佢都係順手, 見唔係好貴(不過我唔記得幾錢), 見係唇部去角質咪買黎試下囉!
結果都有d意外驚喜.




有幾意外, 意外既咪就係佢既造型囉!
可能我大鄉里, 我無用過呢種產品.




仲係唔明我講咩, 唔緊要, 再黎多張相, 睇唔睇到呀, 咪就係佢個刷頭式既設計囉.

用法係將含迷迭香成份既唇油唧出黎, 就會見到D唇油由軟身刷頭滲出, 然後用軟身刷頭輕輕係唇上打圈, 咁就可以減低唇部因摩擦而可能造成既損傷, 又可以透過唇油中的粒粒及軟身刷頭去角質, 同時間做到去角質同滋潤唇部, 當然完成後只要用水輕拭唇部即可.




唧出黎既唇油會少少微細既顆粒及有陣迷迭香既淡香, 如果鐘意又或者可以接受到迷迭香既話呢款產品都唔錯既.


結論:

優點: 懶人既恩物, 同時可以做到去角質同滋潤唇部兩種功能.
缺點: 帶有獨特既香草香味, 未必適合所有人使用


話明獻上我既烈炎豬唇 - ^3^.
咁點少得我既紅唇三部曲呢!
 



未試用前, 唇部角質較厚, 唇色軟暗沉.


擦左迷迭香去角質後, 唇部當然係成個光亮哂啦, 唇油呀嘛.





唇部拭乾後, 唇部唔會有去完角質既紅腫, 感覺上角質無咁厚, 一星期用一、兩次, 想要靚唇話都無咁易啦. 其實用呢款去角質係好溫和既, 所以就算用多幾次, 都唔會對唇部造成太大傷害.

同時加影紅唇照一張



事關岩岩去完角質, 忍唔住手痕, 用左最近既戰利品, Estee Lauder 既唇彩黎擦.






最近呢支唇彩應該會成為我既新歡, 因為佢較厚身遮到我既唇紋, 而且隻顏色都唔錯, 擦上嘴唇會有淡淡的葡萄香. 多謝BA既好介紹.



睇唔清楚隻色, 俾多個close up. 






新歡, 梗係想介紹俾大家識啦, 有興趣可以去睇下.





沒有留言:

張貼留言