2012年9月13日 星期四

補水好拍擋 - 我有佢幫手

本身皮膚屬於混合性肌膚, 用太滋潤的護膚品皮膚會出油, 用一般的護膚品又會因為太乾而出油, 每次我訓醒就成臉油.

或者有人話, 用D唔笠既保濕產品應該解決到. 問題係好多保濕產品都keep得唔耐. 夜晚擦左D可以過夜既保濕霜, 朝早起身臉唔會出油, 但到左早上十一點左右, 臉油就會跟住汗一齊報到, 搞到番臉油淋淋咁. 有朋友建議我, 不如洗多幾次臉咪無咁油, 但其實臉洗得多都未必好, 有時係會越洗越乾, 然後越乾就越出油, 所以都真係視乎番個人膚質, 起碼我用唔到呢個方法.

不過今次我遇到佢, Doctor Collection Plus 的 Super B5 Maintenance Cream.
Doctor Collection Plus 呢個牌子聽落好陌生, 佢係瑞士醫學美容品牌, 由 RX Beauty 集團代理.



Doctor Collection Plus Super B5 Maintenance Cream 30ML $680

成份: 維他命 B、Haluronic Acid 透明質酸、Liposomes 微脂囊、Allantoin 尿囊素

Super B5 Maintenance Cream屬於一款高滲透性, 保水力強, 促進皮膚再生, 具有修護性既一瓶面霜.




Super B5 Maintenance Cream, 質感好似啫喱既凝膠好容易可以推開, 帶有微香.

使用既時候, 要用附設既小匙羹取要用既份量, 我自己試過用手指就咁沾取係唔得既.

每次使用既份量大概一小匙, 唔需要好多, 推開之後會轉化成好多小水珠咁, 再輕輕拍一拍令皮膚吸收, 皮膚使用後清爽唔笠.




面霜具有促進皮膚更新同令皮膚自我修護既效用

早前皮膚狀況差, 但原因不明, 使用左14天之後, 除左看得出既效果外, 最重要既係, 保濕效果延長左, 臉無咁快出油, 皮膚感覺舒服左.

Doctor Collection Plus Super B5 Maintenance Cream 價錢雖然唔係太親民, 但係可視作為急救用面霜, 因為效真係快而明顯.

是次活動多謝

Kanix Lee

Rxbeauty Facebook





沒有留言:

張貼留言