2012年9月12日 星期三

韓式亮麗妝容的秘密

一向喜歡簡單, 喜歡簡潔自然之妝容, 所以一直都很喜歡韓國的祼妝.

上次參加
莎莎 X BRTC茉莉3D妝前保濕系列blogger event, 當時化妝師就有教我地使用美妝機同茉莉3D珍珠亮白妝前底霜打造一個韓式祼妝.

今次就黎試下效果如何!


先示範一下美妝機既效果. 用手上BB Cream 同用美妝機上BB Cream既差別在於用美妝機較能營造一個透簿既效果, 而用手的話就會較為厚重(不過當然亦同本身Level有關, 而我大概屬於0 Level.), 所以美妝機既出現對我黎講簡直係喜訊.

用紙巾壓一壓手背, 就會發現用手上既BB Cream由於未能緊貼肌膚, 輕易就被紙巾拭擦走, 而用美妝機上既BB Cream由於緊貼肌膚, 而且多餘既BB Cream亦經由使用美妝機被美妝機的彈性粉樸吸走, 從而令妝容更為簡潔, 不過對於想要有較強遮瑕效果, 就會建議先用機, 然後再用手局部處理遮瑕問題.



當日化妝師就有講過, 用美妝機另一種效果係令浮腫既臉龐有所提升, 結果一試發現化妝師所言非虛. 本來較為浮腫既臉, 在使用美妝機後, 變得無咁浮腫. (無影相做對比都唔多覺, 事後睇相先發覺.)


主角出場, 今次要介紹既係茉莉3D珍珠亮白妝前底霜 $168 / 25ML

適合任何皮膚, 尤其適合膚色暗啞、泛黃或欠缺朝氣
時使用

成份: 

藍色複合物 - 琉苣、矢車菊、有機薰衣草、洋甘菊 - 抗敏舒緩、高效抗氧化、保濕

9種鮮花精華 - 茉莉、玫瑰、蓮花、鼠尾草、風信子、黃波斯菊、白百合花、鳶尾花、朱槿花
- 舒緩保濕、消除倦容、增加活力生氣

超微細淡紫珍珠粉末 - 調和膚色、增添光澤、立體感、折射光線

因成份以花為主, 所以產品有淡淡花香, 令人感覺清新舒服舒緩既感覺.


蘊含超微細淡紫珍珠粉末, 針對性調和暗沉膚色, 增加輪廓立體感 ,  塑造透出神秘珍珠光芒的效果, 並且令妝容更持久貼服.

使用方法:於日常護理後, 取適量塗均勻於面上, 可重點塗於顴骨, 鼻樑、 眼角、太陽穴或鎖骨位置, 然後塗上粉底或BB Cream.

另一種使用方法:1份妝前底霜混合BB Cream或粉底液使用, 亦可塗抹少量於唇膏上營造珍珠亮麗的唇妝.


由於上次化妝師化妝部驟係先BB Cream, 再用茉莉3D珍珠亮白妝前底霜作修飾, 所以今次我都係跟佢既方法.

如上圖所示, 我將
茉莉3D珍珠亮白妝前底霜由眼底印壓至太陽穴, 化妝師當時既說法係可以改善亞洲人太陽穴位置收窄造成面部顯得肥胖既問題, T字位、面頰下位置及下巴位都有印壓作打亮

不過由於我Level真係太低, 又或者我用量太少, 感覺上效果唔明顯, 感覺上無太大分別.

茉莉3D珍珠亮白妝前底霜既保濕效果唔錯, 又唔會笠, 皮膚減少出油, 妝容自然會keep得耐D.


找我可以E-mail : menlinda627@gmail.com

沒有留言:

張貼留言