2011年12月17日 星期六

冬天乾燥救星, 極度推廌韓國出產面霜

    韓國護膚品一向都出名, 淨係講L牌既睡眠面膜都無人不曉啦!
我自己本身都買過黎用, 都覺得唔錯, 但係我honey用過就出現痕癢情況。
結果聽朋友講話L牌既睡眠面膜係要膚質好既人用較為適用, 但膚質稍差果D咪同我honey一樣會痕囉! 但見佢冬天乾爭爭咁, 都係要搵D野俾佢擦既, 但佢又唔錯笠又怕痕, 點搞呢!

    好彩今次我試到佢, BRTC 全新 源源保濕水漾凝霜.



品牌背景
    BRTC是韓國醫學級專業美容品牌,母公司AMI於韓國擁有超過
1000間皮膚科診所及專業美容研究實驗室,而且更是全球第一間公司率先將源於德國皮膚科專用的Blemish
Balm引入韓國,再經改良研發成多功能的修飾霜,引起各品牌爭相仿效,掀起BB Cream旋風,爆發BB Cream熱潮。

    BRTC既BB Cream係聽過, 但未用過, 但如果佢既BB Cream可以好似水漾凝霜咁保濕, 而又具修飾作用既話, 有機會我都要試下。



50ML




    又係例牌一堆韓文, 不過呢次好左好多既啦, 有句英文解釋點用

產品成份
    蘊含蘭花精華、玻尿酸等天然保濕成份,為皮膚注入大量水份,形成高效保濕屏障,增加水潤感;迷迭香萃取物同時有效抗菌收歛,使肌膚重現柔滑細嫩。

    睇到玻尿酸就覺得好補水。




    玻璃瓶身既設計, 感覺產品會保存得好D。

   
    初初試上手既時候唔覺得有咩特別, 只係覺得都幾潤下。




    係手背上推開, 見到皮膚潤到發哂光, 但又唔會好笠, 而且持久度尚算不錯。

    可能天氣乾燥左好多, 所以第一次用果時, 唔覺得有咩特別, 但第二次再用水漾凝霜既時候, 我先發現佢既獨特之處, 就係將水漾凝霜係皮膚上推開既時候, 會發現有d水係面霜度出黎, 令皮膚更為水嫩濕潤, 個人試過之後, 感覺呢款面霜係冬天用都唔錯, 持久度OK。 而且我honey用呢款面霜唔會皮膚痕, 自己會羅黎, 不過係叫我幫佢擦囉。 不過起碼佢肯擦, 上次幫佢擦L牌果款, 我再幫佢擦佢唔肯.


沒有留言:

張貼留言