2011年12月22日 星期四

亞馬遜的「生命之樹」促進新陳代謝幫助瘦身堅work既喎

Life Nutrition 係咩黎? 唔係因為跨出第一步去接觸佢還真無咩機會認識佢了解佢。
因為家中甚少食用營養補充品, 就算有都係食開果幾種牌子, 同埋黎黎去去都係維他命C呀,B呀果種。 真係無唸過去食呢款有機巴西莓加石榴精華既營養補充品, 當然更唔會唸到呢款補充品可以促進新陳代謝, 抑制食慾, 修身減肥及改善皮膚、睡眠質素。

而當初點解會被佢吸引, 咪又係女性通病囉! 修身減肥囉! 女士每逢見到修身減肥字眼都會不自覺駐足, 甚至掏腰包購買。自問屬於肥胖型, 當然不會例外。


產品包裝簡潔清新, 感覺都唔錯。


產品背面標明成份及食用方法。

食用方法:
如要修身減肥者一日服食兩次, 每次一粒。



衛生證明包裝。



一粒粒膠囊, 內有60粒, 夠食一個月。


介紹一下超級水果 - 巴西莓

  • 豐富超強抗氧化物質 - 花青素, 全面保養細胞, 免受自由基破壞, 有效強化免疫系統, 促進皮膚及各身體各功能健康。
  • 近乎完美的胺基酸組合及微量礦物質可維修持肌肉的正常收縮與再生, 促進睡眠, 緩和情緒。
  • 不飽和脂肪酸(奧米加 -3 -6 -9), 讓巴西莓可以有效促進心臟血管循環, 有助提升身體免疫力。
  • 豐富的膳食纖維, 促進腸道蠕動, 有助維持消化系統健康。
  • 多種維他命和礦物質, 保持均衡營養。
  • 珍貴的天然植物複合營養和植物固醇, 有效刺激人體新陳代謝,纖體止胖。


本來滿心期待呢款超級食品, 可以幫我減下肥過年, 但可惜, 由於身體狀況不能服食此類產品, 在商討下, 結果"好康的"被我媽佔去了, 由她來體驗巴西莓-亞馬遜的「生命之樹」對修身減肥既效果如何呢?

我媽53歲, 身體因缺乏運動而過重, 大概得臉蛋能騙人! (哈, 被她看到, 會被K吧!)

試用前 172磅, 體脂肪65磅左右 即係172 當中脂肪都佔左65磅。

試用後 169磅, 體脂肪62磅左右 前後對比相差3磅

但食用其間, 我媽的食量一樣照食, 無特別改變。 便便有變軟, 感覺有變暢順, 每天一到兩次。精神好似有變好, 但呢方面唔確定. 體重倒真的稍為有變輕, 每天以早上未進食前計, 過程中未有進行任何運動.

對於我媽這類中年婦女來說, 因為新陳代謝轉慢, 如果唔靠做運動, 同飲食控制, 根本就好難瘦,而我媽佢超重, 所以更難. 但簡單到只係每餐飯後一粒營養補充品, 無需改變佢飲食狀況, 又唔駛做運動, 用二十日減到三磅, 對我媽黎講都真係偷笑既啦.

多謝Life Nutrition的營養補充品
有機巴西莓加石榴精華, 令我對營養補充品有個新既認知。



















沒有留言:

張貼留言