2011年12月30日 星期五

天然護膚又一新推介 - JaneClare

冬天好幫手, 天然護膚既專家 - JaneClare

品牌背景
JaneClare是香港首間中西醫學結合的美容集團, 憑藉數十年的經驗揉合數百種草本植物及漢方中藥,結合美國尖端高科技滲透技術,成功研發高效且天然護膚產品。



佳麗由左至右排分別係:

HA深層保濕精華           15ML
活膚爽膚水                   60ML
藍莓薰香活膚緊緻面膜  1PCS



活膚爽膚水


每個產品盒上面都有保証標誌, 列明天然及由香港生產

盒上貼紙都有詳細列明主要成份


盒底會列明生產日期及到期日



活膚爽膚水係噴霧式的, 可以就咁噴曬向臉, 再輕拍至吸收, 亦可以噴濕化妝棉以清潔臉部.

以噴曬方式向手背噴

稍為輕拍已很快吸收, 感覺還好.

優點: 用噴的方法較為方便方捷. 爽膚水稍為有點黏膩感, 但對保濕效度成效OK.
缺點: 體積稍大難於攜帶外出及氣味較為不討好.

HA深層保濕精華

盒身上印有保証標誌

盒上貼紙都有詳細列明主要成份

盒底會列明生產日期及到期日

我見到這支HA深層保濕精華, 我會覺得點解佢既設計感奇怪既, 頭大身細咁.

不過後來發現呢個設計唔一定靚, 但一定保險

因為唔轉開個樽頭出黎係用唔到既, 個設計都幾得意, 令我唸到好似變形金剛試變形咁.

泵出黎係乳白色, 較為黏

稍為輕拍按摩就吸收哂囉

優點: 擦完之後, 洗手都仲感覺到保濕精華既作用.
缺點: 都係氣味不討好, 但呢款又好過活膚爽膚水

藍莓薰香活膚緊緻面膜

功效:
蘊含豐富花青素Anthocyanin,抗氧化功能有效預防肌膚衰老,改善暗啞面色,花青素促進和強化膠原蛋白合成,保持體內膠原蛋白的特性,同時增進視力及提昇眼部機能
- HA(Hyaluronic Acid) 形成鎖水保護膜,同時緊緻肌膚,增加彈性
- 蘆薈及仙人掌精華,補充肌膚水份,改善肌膚細紋問題
- 青瓜及金鏤梅具有舒緩功效,消除疲勞
- 當歸促進血液循環,加速養份吸收,亮白光澤
- 納米級的生物纖維面膜,緊貼肌膚細紋組織,優異貼服,強效保濕,將精華素毫無保留地導入肌層。

面膜羅出黎, 共有三層, 分別係珍珠膜表層及網狀紙質底層, 夾住生物纖維面膜

面膜羅左出黎仲有好多精華係度, 可以用浸D化妝棉黎敷臉

呢類生物纖維面膜我未過, 所以覺得幾得意.

說明書上講撕開左珍珠膜果層, 貼左上面先再撕底層, 但係我都貼得唔好, 手多多撕埋底層, 結果仲衰, 搞到塊面膜打架, 搞左我一輪先貼到上塊面, 唔知係俾我玩得耐過頭, 塊面膜有D縮左水, 定係我塊臉大, 我見其他人試塊面膜都係眼膜位蓋哂成隻眼, 但我呢就岩岩蓋到眼袋位咋.


優點: 敷住都幾舒服, 又唔會甩, 睇書都方便.

好高興有機會試用呢款天然護膚產品
由於JaneClare既產品暫時只有在自己的皮膚護理中心出售













JaneClare專業皮膚護理中心









地址: 香港銅鑼灣軒尼詩道555號東角中心(舊翼)19樓1901C室 (港鐵銅鑼灣站D2出口)
   













服務時間:
星期一至星期五: 10:00 - 20:30
星期六: 10:00 - 19:00
星期日及公眾假期-歡迎預約
 







預約快線: (852) 2326 0884
查詢電話: (852) 2121 8400

所以有機會試到佢地既天然產品真係好難得.
另一方面梗係要多謝U Beauty, 令我有機會嘗試下唔同既產品.
仲有多謝有份負責既Carrie 簡單介紹左JaneClare呢款天然護膚品牌俾我了解.






















沒有留言:

張貼留言