2011年12月6日 星期二

聖誕Party Look VS 萬聖節 Look

有幸參與U Beauty X Kazaf舉辦之活動 教你化個聖誕Party Look!


     

活動之接待處及場地佈置


每個人的位置上都會有基本的工具


每枱大家共用的工具, 每枱約六人左右



u beauty 既司儀及 靚仔化妝師 Ricky (睇化妝師個樣都真係唔識估, 睇落似廿幾)



活動流程: 睇落唔係好多, 但係到要化果時好似就無乜時間


請左現場blogger Birdy 做model


底妝流程


化妝師 Melody 幫 Birdy 化妝個底妝


眼線: 分為四種

  

完成照 雙眼睇落有神好多


針對眼線呢一部份, Ricky再稍作解說, 眼皮提起, 見到粉紅色肉既部份係內眼線, 而睫毛根部對上既部份係外眼線, 而兩者之間就所謂既隱形眼線.


做完眼線部份, 就繼續餘下既化妝部驟


Melody 順帶教修眉, 聽完既感想係要再修一修眉, 完全唔及格

 

由於未必人人都掌握到今次party look既畫法, 所以Melody 教我地可以先係眼皮三分一接近眼尾既位置畫個半月形.

 
 

畫左個半月形再填色, 感覺有D似圖騰紋身咁幾得意, 當然未完成啦



畫完黑色半月形, 再於中間部份掃上灰色, 然後係銀色, 做出一個漸層效果, 再以銀色畫下眼線, 令整個眼妝更完整.

 

上完睫毛液, Melody 教用睫毛電熱棒, 將睫毛晾在電熱棒上再向上轉180度, 咁睫毛就會捲得好快既啦. 呢個我自己係屋企都試左, 一定無失手, 買左個睫毛電熱棒咁耐, 家下先識用.

 


戴上假眼睫毛, 胭脂, 唇彩, 整個Party 妝完成


上完堂, 就梗係自己都要試下化啦.

自問平時都無化妝, 亦唔係天才, 所以這次參加化妝班真係純綷參與見識.


最後結果係人地係party look, 我大概係萬聖節look, 感覺好睇唔慣.

而且我真係畫唔出, 所以相中兩隻眼唔同, 係因為化妝師幫我重新畫過一隻, 而另一邊就係自己化既, D顏色都化開哂, 唔顯色, 而且一撻撻, 自己望都覺得勁肉酸. 最後影團照都唔敢企前面. :P

不過都多謝ubeauty X Kazaf 俾呢個機會俾我見識下party妝係點化, 如果唔係我應該都無乜機會接觸到囉.

另一樣都多謝blogger小懶貓 約我一齊出席呢個活動, 等我唔駛咁悶一個人自己座. 仲識埋好叻化妝既blogger Yandy.




































沒有留言:

張貼留言