2011年12月19日 星期一

曼秀雷敦薄荷膏就試得多啦, 冰感鎮痛貼你又試過未呢?

如果講到曼秀雷敦呢個牌子應該無咩人無聽過, 尤其佢個LOGO有個小護士係度, 所以有D人都會直接叫佢小護士。

我自己細個果時最常用既就係佢既潤唇膏, 仲有就係薄荷膏。 到今時今日, 曼秀雷敦當然唔係得呢D產品啦!

例如果我曾經抽中過既一SET護膚品都係黎自曼秀雷敦既。


呢set係暗瘡系列既。

其實曼秀雷敦都出左好多唔同既產品, 不過我估唔到佢連呢款產品都有出埋。


不過曼秀雷敦產品一向以呵護使用者為主, 就好似有個小護士係身邊一樣, 所以唸落佢出冰感鎮痛貼其實又唔出奇既, 話哂都貼合現代人工作繁忙, 長期使用電腦既生活需要。




功能:
  •     含止痛藥用成分Glycol Salicylate, 有效消除肌肉疲勞、肩膊僵硬、背痛、拉傷、扭傷、 腰傷所引致的痠痛、疼痛
  •     柔軟富彈性、容易撕貼
  •     氣味芬芳、不黏不膩, 用後皮膚清潔乾爽
  •     不刺激皮膚、不易過敏


用法

  • 將患處徹底洗淨
  • 可將鎮痛貼剪成所需之大小形狀
  • 成人:需要時可每日使用鎮痛貼一至三次
  • 剪開袋口並取出鎮痛貼
  • 撕去鎮痛貼上的透明膠膜, 貼在患處可使用固定輔助貼於關節等容易脫落的部位


每盒鎮痛貼有一包內有五片, 並附有三張輔助貼。



鎮痛貼size 可以依需要而作出適合既剪裁, 例如我今次只是肩勁痠痛, 所以我只要一半即可。

用後感:

個人使用後覺得陣陣薄荷味再加上冷陣陣都幾舒服, 不過如果天氣再凍D就未必頂得順囉。 可能我唔係好嚴重, 所以我敷完就覺得肩頸好似無咁緊。 但係我honey就覺得爭D, 佢自己本身試肩頸位就覺得OK, 感覺敷完無咁緊, 但係由於佢皮膚無咁好, 所以佢用就會覺得"吉吉地", 但我就只係覺得涼, 不過佢敷左成晚都唔會敏感, 呢方面唔錯. 但佢試腰位就無咁得, 只係開頭有D反應, 但係敷左成晚之後, 條腰都仲係緊緊地. 可能要視乎情況, 有D地方都真係要敷多幾次先有效.

最後當然都係多謝 Lady Qooza 貼心咁郵寄俾我地之餘, 仲附上水份潤唇膏及多效BB霜俾我地試用。












沒有留言:

張貼留言