2011年9月21日 星期三

來自曼谷的手信

曾經寫過一篇日誌叫土耳其幸福手信, 這次來自曼谷的手信依然來自同一個朋友, 誰叫我沒朋友嘛! 哈, 我這朋友還嘲笑我說, 她應該是與我見面見得最多的老同學嘛! 唉, 朋友嘛! 貴精不貴多啦.

我這朋友愛流浪, 也愛浪漫, 不過只是享受一個人的浪漫. 而我嘛, 當然是理所當然的享受她浪漫完的戰利品囉.



因為她去曼谷前, 本來想叫她幫我買一些聽說好用的洗髮用品, 因為我髮質太油, 想改善改善囉. 後來搵唔到果篇介紹的文章, 就只好放棄囉. 不過朋友嘛, 都係買左可能對我髮質有改善的產品俾我啦. 曼谷帶返黎, 都算唔話得囉. 好似朱古力果件係手工皂, 我朋友再三強調貴既, 不過同香港同類產品對比佢係便囉.



跟住呢個呢, 就係曾經好HIT既NARAYA袋囉, SIZES 唔係好大, 可以用黎裝銀包同手機出去食Lunch用. 大笨象既圖案都唔錯..

最後都係多謝我朋友既手信兼生日禮物囉!


沒有留言:

張貼留言