2011年9月16日 星期五

Clarins HydraQuench sample




其實一般黎講, 都無咩人會寫Sample既試用文, 因為都份量唔多, 講得深入D就係試都未試清, 講話係試用文, 又得而且確係有D假假地咁既. 但今次我都係要講一講 Clarins 既新系列 HydraQuench, 由於係新系列, 例牌都係有D推廣活動推出, 而我手上既Samples 就係推廣活動送既試用品. 有興趣既都可以去以下Clarins既facebook, 玩佢地既遊戲, 有參加就有.

http://www.facebook.com/ClarinsHongKong?sk=app_182823511787543

分別係全新水潤活肌保濕精華 3ML 及 水潤活肌保濕霜 3ML

點解今次要專登黎介紹呢款產品

原因其實都幾好笑, 因為我鐘意試新產品, 有推廣活動有興趣既話都會去羅D Samples試下. 話說我都羅過好多唔同品牌商既samples, 都真係未試過好似今次咁, 有BA問我幾時方便接電話, 話7天後會有專人聯絡我, 問下我有關試用品既用後感. 其實之後有朋友話返俾我知, Clarins一直都有呢個習慣, 希望了解客戶對佢地產品既意見, 只係咁岩我都無遇過. 個人感覺係咁都幾好呀, 起碼有D溝通既渠道.

由於佢地咁認真, 所以我都認真D試下佢地既產品體驗裝囉.



2011-09-16_01-11-46_19_null

產品配方:
印加果精萃成份, 令肌膚達到水油平衡的天然保護屏障;
卡塔芙精萃成份則持續供給水份給表皮細胞中的角質層, 令肌膚不再乾渴;
花揪蕾的精萃成份能促進肌膚微循環, 令補水因子到達肌膚底層, 使肌膚水分充盈.





本來以前精華係無色, 不過倒左D落手到, 就見到有D藍藍地色, GEL既質感.


推開之後, 好快就吸收. 感覺上幾乾爽. 呢款產品要配合面霜, 如果唔係好似無擦過野咁.



產品配方:
卡塔芙精萃成份則持續供給水份給表皮細胞中的角質層, 令肌膚不再乾渴;
阿爾卑斯柳樹精萃能調節皮脂分泌;
石榴精萃幫助肌膚收緊毛孔.

最重點係配方中添加了獨有抗污染成份, 保護肌膚免受傷害.


佢個名叫Cream - Gel, 但質感上都係似Cream多, 不過就無咁杰身囉.

推開之後, 明顯係滋潤左, 皮膚光亮左.


整體結論:

尋晚擦完訓覺到早上都覺得皮膚有層膜, 無乜出油, 只係層膜會覺得皮膚唔多乾爽, 但可以接受.

優點: 保濕程度 持久, 用量唔需要太多, 而且產品氣味清香.
缺點: 兩者要互相配合, 起碼個保濕精華唔可以單用, 就咁用好似無擦過咁, 雖然話會滲入底層保充水份, 但人係睇視覺效果既嘛.



沒有留言:

張貼留言