2011年9月7日 星期三

同我唔夾既oxyfit

其實好多時都會有SIS話遇到D咩雷品,
我自己個人覺得, 雷唔雷真係見人見志,
只能話係產品同自己唔夾囉.

見無咩SIS講過呢款產品,
我又黎講下同我擦唔出火花既產品 - oxyfit

我之前試過, 亦出過文介紹過美佳纖, 雖然佢幫唔到我減重.
但話哂我飲佢果陣, 我覺得小腹有平實D呀, 而且佢有D似檸檬味都幾好飲.

但oxyfit, 就真係無論味道同效用都真係同我唔多夾囉.
好彩我係特價買, 感覺都無咁揼, 因為佢現價話要成398, 岩岩開始買果時好似仲貴, 我買果次係199我先試下. 話有好似胃水球咁既效果, 會食少D. 我就係為左咁而買左.



一盒有三管, 每管12片.

說明書上就建議每日飲一到兩杯

餐前飲,可令人有飽肚感,減少食量。 但基本上就無規定幾時飲既.

2010-11-28_11-40-23_262
每次用一片, 就咁丟落D水就可以, 會自然溶解同起泡, 跟住就咁飲就得囉.

2010-11-29_19-11-35_529
廣告介紹佢隻味好似香鑌, 但隻味對我黎講就麻麻囉, 蘋果味, 但果膠類既野加太多, 搞到隻味好似唔知點咁, 最後變成一杯好重蘋果果膠味既有氣野飲.

飲左第兩管之後無論係胃口, 仲有排毒方便, 我都係完全無FEEL到有咩效果.
搞到後第三管都無咩心機飲. 尤其我又唔鐘意隻味.
飲到剩返幾片果時我索性丟俾我細佬叫佢飲埋佢, 不過佢好搞笑咁以為係糖就咁放落口.

總括黎講, 減肥都係做運動啦.
其他野都只可以係輔助.
而且再買呢類野, 我都係揀自己鐘意既口味好囉, 起碼感覺會好D.

易纖諾既 無糖咖啡, 白咖啡, 青檸茶 都唔錯, 我係未試過之前果D味O者, 新出既都試均哂囉.
其實我飲呢D 體重都係無輕到, 不過起碼我覺得排毒方面好似都有D效, 而且幾好飲.

沒有留言:

張貼留言