2011年9月22日 星期四

LCN開倉小敗

最近經常一反常態, 變得超愛買的, 有D大鑊, 可能睇得美容板多啦, 而且優惠難以拒絕呀嘛.

早前一連兩日的LCN開倉, 我也手痕的敗了一點回家.



因為個性對大誇張既顏色唔敢擦, 純綷想塗下指甲油, 睇落有D顏色, 所以選既色都係保守D.

1~4號 都係8ML既 同朋友一齊買, 每支$28

分別係
1. ART-NR 43179 呢隻係介乎肉色粉色既顏色, 擦左都無乜色, 不過擦左睇落指甲健康D咁囉.
2. 呢款搵唔到NO. 不過個人幾鐘意呢款, 帶有D閃粉, 擦左會有D粉紅 又有D閃粉, 效果比1號好.
3. 都係無No. 亦都係帶有閃粉, 唔通有閃粉既無No.既, 呢款就桃紅色帶閃粉, 睇落雙手會白D.
4. 呢次無閃粉, 但都係無No., 呢款就橙橙地帶D銀色咁, 擦出黎稍為顯得雙手黑左D, 不過隻色都幾靚. 我家姐都有讚話唔錯.

5~6號 其實我都唔知呢兩款係咩黎, 問D BA 佢地只係含糊話可以當底油擦. 每支$30
上網Check 又Check 唔到, 如果有SIS知道, 麻煩話我知.

5. 瓶身寫有Satin Finish 帶有少少啞色, 但唔影響擦左既甲油
6. 瓶身寫有Nail silk 淨擦佢都已經好深既肉色, 再擦其他甲油, 會令顏色稍為改變

基本上尚算滿意既, 唯一就係後悔無買個50ML堅果油高效抗氧潤手膜 才$49 本來原價要$470的, 但由於我太多護手霜, 真係唔敢再浪費. 但我朋友買左囉, 開左佢既黎試, 結果我好後悔呀, 佢隻質地好滑, 吸收又快, 而且都KEEP到幾耐下. 唉, 點解我無買到.. >O< 討厭. 不過望到我D hand cream, 我就會覺得無買都係好事黎既.






沒有留言:

張貼留言