2011年9月7日 星期三

早前vichy的promotion既結果



第一次敗的時候, 就因為一支$25既洗臉泡,
結果付出既代價既, 合共快$600元.

鬼叫佢又出埋50%OFF既防曬,
仲有既就係瘦身霜囉, 我買果日我先知原來Vichy 有出瘦身霜呢類野, 果日仲要做緊買二送一,
當然係慘敗啦.

不過返屋企當日, 都試過擦完之後涼陣陣, 都幾舒服, 不過瘦唔瘦就真係要睇我勤唔勤力囉!

唉, 由於第一之購買既時候, 防曬貨未返, 結果當然係要等返貨先有得羅啦.
結果都係大鑊, 羅貨既時候, 再買第二次.
佢地果時做緊眼部護理組既promotion, 結果就又放低銀兩啦.
不過有D唔服氣, 因為我買左之後兩星期,
佢居然再優惠價, 便左$30, 不過唯安慰自己我果SET同呢個優惠差左支卸妝水, 不過都係50ML咋.

><~ 早知唔買.

而且我發覺眼部果支碌碌筆, 缺點係D精華液會倒得太多出黎, 感覺係好浪費咁, 雖然都係用返係自己雙眼度,但都覺得係無咁好. 唔怪得知個BA話好快會用哂, 叫我買多SET.

唯一好彩係, 我無聽個BA講買多SET儲分.

@.@



沒有留言:

張貼留言