2011年9月15日 星期四

情約一天 one day (台譯 真愛挑日子 如果照劇情黎講都幾貼題) 關於書既結局內容, 不喜勿進..






簡介

1988715日,大學畢業典禮那天一個隨意的約會,出身清貧循規蹈矩的愛瑪 (安妮夏菲維),與家境富裕專長玩樂的迪斯(占史杜哲斯),開始了一生的友共情

他們相約每年的一見鍾情「紀念日」重聚,無論各自走得多遠,生活多忙亂,都會把對方記掛在心頭。20年來緣份變幻,感情沉積;原來二人追求的理想愛情關係,早已擦身而過


感想:



        呢部電影我仲未去睇, 因為我鐘意個女主角 安妮夏菲維 所以對部電影都幾有興趣.




       由於佢係一部小說one day 改編, 結果尋日放假出街經過書店, 我就去左搵呢本書黎睇. 其實我咁心急唔係無原因既, 事關部電影男女主角一直徘徊係同一個日子, 回憶係同一個心情度, 即使時間一直流逝, 佢地都未曾放棄過去記掛住對方, 聽落好似好浪漫, 但對於我黎講我會覺得好拖拖拉拉, 都真係有D怕去戲院睇會感動, 但又會好頂唔順既感覺.




       書裏面既結局, 最終係男主角同太太離左婚之後, 男主角有機會同女主角相處, 無計啦,
女主角一直愛男主角, 無論係有無交往既人係身邊, 最終佢都為男主角而心軟, 將佢放係第一順位, 最終男女主角步入禮堂. 聽落好童話, 但當然呢個唔係結局啦,
結婚無耐, 女主角出車禍, 被車撞傷不治. 而男主角就消沉左, 尤其又係遇上佢地既紀念日, 已經無人再陪佢一齊過, 無女主角既係知己又係情人既存在. 又過左幾個月, 男主角有左交往既對象,
唔知點解男主角可以咁快又同其他女人交往, 只可以話男主角天生多情啦, 不過都係老習慣, 唔理佢身邊有邊個都好, 每年既七月十五日, 佢都會去女主角以前出現過既地方去緬懷佢.




       我覺得呢次台灣對於呢部電影既翻譯真係唔錯, 真愛挑日子, 不是你自己選擇何時愛上, 而係愛情比較耍任性, 愛挑日子, 所以男女主角一直錯開左可以愛既時間, 直至愛情選擇放行為止. 當然也是老套的, 珍惜相處的時間, 珍惜相愛的日子, 不然在錯過的時候才來後悔囉就太遲了.


照片及簡介引用以下網址

http://www.mclcinema.com/visMovieSelect.aspx?visSearchBy=mov&visLang=1&visMovieName=One+Day


沒有留言:

張貼留言