2011年7月26日 星期二

想擁有像雞蛋般的觸感咁就要靠佢囉

早前有幸抽中卓悅 facebook 迎新活動試用 -「 Swiss 3水漾酵素潔淨面膜」, 當然迫不及待的前往卓悅領取試用品.

當我拿到這罐「 Swiss 3水漾酵素潔淨面膜」, (對沒錯, 我是用罐來形容它的size), 我是有點驚訝, 因為沒唸過個size會咁大, 有500ML.

     

     

好彩我當日係唸住羅左就可以返屋企夜晚試, 如果唔係都真係幾重下.


而且當日卓悅個BA都好好人, 話本來試用活動既產品都唔會提供盒既, 但因為個盒裏面有說明書同個膠刮, 為免我麻煩唔知擺邊, 所以連埋個盒一齊俾我

     

有個膠刮係度, 既方便又衞生.

     

      打開個蓋就見到仲有個白色膜片蓋住, 衞生同時又可以防止溢出. (不過呢隻MASK都幾杰身, 都好難會倒瀉)

     

      就咁睇呢D透明既GEL就覺得應該會幾清爽, 唯一估佢唔到既係, 佢居然好杰, 所以敷既時候唔駛咁貪心掘太多,

     而係慢慢加, 因為好多美容書都提

      及過唔係敷得厚就代表好既, 都係適中D好.

   

     

      盒身上印既內容同說明書上既一樣, 簡單介紹左水漾酵素潔淨面膜含有既成份同用法.

     潔膚後塗於面上, 敷個20分鐘就可以洗走囉, 簡單快捷.

     不過成個說明書裏面唯一美中不足既係, 好似無提及建議使用既次數, 搞到我都唔敢敷得太密.


     由於本身膚質係混合性, T字位容易出油, 而雙頰就較乾, 唯一好彩既只係唔會點樣皮膚敏感.

     我無化妝習慣, 用一般既洗面膏, 洗左臉就將D MASK擦上面到.

    

     

就咁睇相就可以睇到我額頭既角質層比較厚, 皮膚睇落較暗, 而面頰就好D, 不過毛孔大..>O<...

其實呢兩張相就已經擦左MASK既啦, 皮膚上亮亮地果層就係, 怕你地以為係面油, 所以要特別強調下先.

      因為d mask好杰,唔駛好多就可以敷到全面, 我只係薄薄地擦左全面, 過左陣番面就FEEL到有D拮拮地, 但唔會
     覺得係痛囉.
      過左20分鐘後, 就用水洗左佢, 番面覺得好清爽, 摸上番面有D啜住既感覺, 好似烚蛋去左殼去埋層"衣"之後果   
      種觸感. 唔係滑, 係果種乾淨到啜住左
      既感覺. 敷左20分鐘有咁既觸感, 算唔錯啦. 不過呢款面膜隻味真係麻麻, 好似疏打味, 或者酵母粉既味, 如果佢
      隻味香D咁我會覺得佢更好囉.

沒有留言:

張貼留言