2011年7月26日 星期二

好Saaaaa既纖體幫手--美佳纖...

早前抽中了「歐洲最潮 瘦身產品 美佳纖」,係時候要向咁多位SIS報告一下囉.

係呢個報告裏面將會報告一個好消息,一個壞消息。

首先都先簡單介紹一下佢既成份先:
Lcartin 瑞士美佳纖水溶片
「美佳纖」主要成分:

L-Carnitine / 左旋肉鹼

Coenzime Q10 / 輔酶 Q10

Green Tea Extract / 綠茶素
Vitamin B3, B6, B12 / 維他命B3, B6, B12


        而當中既成份可以提供到以下既功效


  • L-Carntine 美國FDA 認可有效燒脂控制體重人體氨基酸
  • L-Carntine +Q 10 增強燒脂瘦身功效
  • Q10 + Green Tea Extract 抗氧化兼抗衰老劑更可以美白淡班
  • Vit B Complex 維生素B 具有美肌作用
介紹完佢既成份同功效, 係時候輪到我黎報告一下啦.

呢次係我第一次試用纖體產品,對於產品既效用其實都有D半信半疑。但女士嘛,對於擁有纖體功效既產品總係會容易心動既。





我第一日將水溶片丟落杯水果時,聽到果下saaaa,好自然就唸到最近saaaa果個廣告,同埋佢既味道都真係有D似,感覺呢杯應該會有好多維他命C既感覺
.. 不過當然佢既成份只係得維他命B,不過都幾好飲就係囉。飲完亦無乜肚瀉既反應都幾好,方便我呢D成日要出街做野既人,如果唔係下下係條街搵廁所都幾煩。

之後我每日都係朝早空腹飲美佳纖,然後先食早餐。

飲左二十日,咁到底我有無瘦到呢?












結果係壞消息囉!我無乜點瘦過,但因為最近用HSBC買左個體脂磅,所以都見到自己D脂肪係有少到既,不過真係唔多囉。可能我都無做運動,所以可以消耗既都係有限既。

但亦都有好消息既,我飲左呢個產品七日左右,我發覺我肚腩收緊左,即使體重無減輕,但肚腩收緊左無左個肚腩仔對我黎講都係一件好事,所以我都會再回購。

我之前都試過食D消腩丸之類的,除左貴之外,可能體質唔岩,結果完全無效。對比起美佳纖黎講,美佳纖原價也不過$220,算實惠。萬寧現在做緊優惠,$180一盒,有興趣既SIS都可以試下呀。

最後都係多謝美佳纖提供呢次機會俾我試啦,如果唔係個腩都減唔走。

沒有留言:

張貼留言