2011年7月26日 星期二

有佢, 掌握青春唔再係遙不可及既事, 逆轉時光easy job啦

女人, 邊個唔鐘意靚, 但如果係你, 你又希望自己可以點樣靚法呢?
我覺得每個人對靚都有唔同既見解, 都係一D觀點同角度既問題.
或者每一位女士都認為芭比公仔已經係靚既代表, 但又試問, 如果張你個樣整成芭比公仔咁樣, 你又鐘唔鐘意呢?
有D人會覺得無問題, 只要靚就得啦. 但有D人就未必鐘意啦, 因為就算變靚左, 都係因為似芭比公仔, 唔係因為我係我自己.

我就係後者, 我本身貪靚, 即使我樣貌真係普通都好, 我都無唸過要整容, 就算係近年興起既微調, 微整容, 我都係完全唸都唔會唸, 我唔鐘意,
唔鐘意果種整完之後果種我唔係我既感覺. 尤其曾經睇過一篇有關整容既搞笑格仔漫畫, 就提到美女同俊男結左婚, 但生左個超醜樣既BB,
跟住俊男懷疑美女有外遇, 但美女話佢係有難言之忍, 然後佢羅左張相俾俊男睇, 原來美女係整過容所以變美女, 而基因呃唔到人,.
當然呢個純綷係笑話, 但係總覺得整過容後果種推翻以前一切既感覺我未必適應到.

而今次有幸出席 Sculptra 塑然雅 教你塑造年輕十載的 視覺年齡 座談會 , 就俾左一個機會, 讓我認識一個全新既概念.

由於遲到關係, 座談會已經開始左一少部份, 但即時我行色匆匆但並沒有忽略舉辦單位的細心佈置.
這次座談會主題係教你塑造年輕十載的視覺年齡, 教授可以逆轉時光既方法. 所以主辦單位亦以時光為題材於走道天花上縣掛起逆轉既時鐘, 感覺幾有意思.


進入場地後, 已經見靚仔醫生 張傑先生以一種幽默風趣既方式為在坐多位進行詳細解說.

我亦首次了解到所謂衰老既演變. 點解我會話首次了解, 因為以前我淨係識得用觀察去判斷人既年齡, 例如由皮膚既彈性或者質感好壞同光澤去判斷,
而現在透過張醫生既解說了解, 原來衰老既演變係由 大陽穴開始會逐漸凹陷, 顴骨即蘋果肌位置會隨歲月而越來越平,
法令紋及口角紋亦會因肌肉鬆馳而加深, 腮線會下墜.




 
就好似蕃茄一樣會 隨住時光而逐漸萎縮, 因為呢個比喻, 所以每張枱都見到一個蕃茄, 呢個又係單位既細心地方.


咁想抓住青春我地又可以點呢?
骨膠原係肌膚底層既一種重要元素,係維持青春緊緻既容顏重要鑰匙。20幾歲起臉部骨膠原就開始逐漸流失,而再生能力亦隨之而衰退,導致各種歲月痕跡日趨明顯,年輕肌膚不再。要抓住青春梗係要保充返D骨膠原先啦.

Sculptra 塑然雅既起源?
Sculptra
塑然雅 係一種名為PLLA 聚左乳酸的合成物製成, 而PLLA聚左乳酸於早期並唔係被用黎用作美容,
而係為因AIDS病毒侵蝕而導致臉容開始萎縮既病人所使用, 令病人即使受病魔催殘但仍可以保有最基本既尊嚴同自信, 由於效果良好才被引入美容界,
為更多既人找回自信.

Sculptra有咩效果既? 療程幾耐先見效既?
Sculptra可逐步被人體分解為乳酸、二氧化碳及水分, 再被人體自然吸收, 達致激發體內骨膠原再生既效果.
一般效果會於6星期起浮現, 而唔係即時見效, 完成療程後效果可以持續逾2年.

成個療程既過程係點既?
平均需要3節注射,並需由獲生產商賽諾菲認證的醫生進行。醫生會按客人的容貌及希望改善的程度,決定具體注射次數和每次注射劑量。每節治療平均需注射12瓶,而每節療程相距約為46星期


容易敏感既人可唔可以打既 ? 而且痛唔痛既?  ~.^?
由於Sculptra不含任何人體或動物提煉成分, 所以注射前亦無須進行皮膚過敏測試.
注射過程難免有不適, 但醫生受過生產商SANOFI訓練, 會係療程前施行局部麻醉以減底不適情況.
而張醫生亦親自下海一試, 見到張醫生好似無咩感覺咁, 應該唔會好痛掛?

現場少不免要搵個工作人員現場講解一下, 點樣改善可以令整體變得年輕.

張醫生講到位工作人員唔好再拖, 要快D執執佢果時, 我唸張醫生開玩笑咋, 如果果位工作人員要盡快執執, 咁我應該係無得救果種囉.

最後離開果時, 其實都有D想同靚仔醫生影番張相, 但衰在怕醜, MISS左呢次機會囉. 真係可惜.
每位BLOGGER離開既時候, 舉辦單位 SANOFI 送每位BLOGGER一袋禮物.





禮物有 氣質記事簿, 相架, 靚靚USB, 同潔膚液&專用濕紙巾啦.^^ 個環保袋都唔錯既


紅色既相架超有氣質, 要執執張枱先敢用佢.

於座談會結束後曾和工作人員聊天, 更加理解到Sculptra只係為使用者回復往日年青的自己, 為使用者尋回自信, 而非去為使用者改頭換臉, 令我對整容療程多左一種新既概念.

多謝舉辦呢次座談會既SANOFI.

沒有留言:

張貼留言