2011年7月26日 星期二

帶微香既皮膚擦子膠

早前Oslee邀請blogger試用去角質深層潔淨啫喱, 幸運地成為其中一位.






其實對於標榜可以用"捽"就可以"捽走"死皮既產品, 我係無乜好感.

點解, 因為我以前曾經試用過某牌子既去角質凝膠, 個BA試果時係咁話"捽"出黎果D係我臉上既死皮同污垢, 但係我係佢行開之後試左係番鏡度咪一樣"捽"得出所謂既死皮, 所以所謂既死皮只係產品裏面含有既一種成份.

咁我點解仲會試, 咁當然有得唔"洗"錢試用都係一個原因, 但如果佢呢隻品牌唔好我都唔敢膽試啦.

之前就係美容網度見到有SIS讚Oslee既美肌水又便又好用.

咁同樣既我都有興趣知道佢既其他產品又係如何呢.


唧左黎係透明既凝膠, 帶少少香味, 不過就唔多覺似玫瑰, 對於唔鐘意太香既SIS應該係可以接受.



未用先前番臉有少少油啦, 仲未係出得好旺盛既時候.



我將頭先手背上果D擦左落番臉度, 但因為好快乾, 我都未"捽"得切佢就乾左半咁滯, 會建議使用既SIS, 先將要使用既份量先點哂係臉上既幾個位先再一齊推開按摩, 如果唔係邊塗邊按摩, 除非你番臉又細而動作又好快先得囉.



結果第一次"捽"唔出, 再唧多少少出黎, 呢次要快D. "捽"到啦, 白色一粒粒. 可能番臉 唔係好污糟, 所以無咩野"捽"到出黎.



按摩完, 沖水就搞掂, 乾淨哂, 仲好似白左D, 不過當然通常洗完臉都係會白D同有番D光澤既, 不過呢樣產品勝在對皮膚無乜刺激性, "捽"完唔會成番臉紅哂, 而且用完又唔會乾, 感覺仲幾乾淨幾清爽咁. 不過唯一唔好應該係乾得太快.


就經濟實惠黎講呢款係一個唔錯既選擇, 係萬寧見過唔駛$80就有一支. 有興趣既SIS行過萬寧都可以睇下.


沒有留言:

張貼留言