2011年7月26日 星期二

臉都要黎嘆下紅酒先 - Vine Secret

早前參加左colourmix既試用,亦都好榮幸咁俾佢選中左試用

Vine Secret葡萄活妍抗氧系列









試用裝一套5件包括:

葡萄活妍抗氧精華 2.5ml

葡萄活妍抗氧精華霜 2.5ml

葡萄活妍抗氧完美眼霜 2.5ml

葡萄活妍抗氧潤澤面膜 2.5ml

葡萄活妍抗氧身體保濕霜 5ml


首先介紹下呢隻牌子先
Vine Secret葡萄活妍抗氧系列,源自法國LABORATOIRES D’ARMOR研究所,高效並針對性之醫學美容護膚產品,從此凝住摯美歲月,延展青春美肌。
全線系列產品均含葡萄籽紅葡萄葉萃取成份

賣點
1, 謝絕首條幼紋形成
2, 三項高效醫學美容專利
    分別係

    *Matrixyl ®(五胜肽)       :促進膠原蛋白增生,煥發新生皮膚。

    *Argireline™ (六胜肽)   :即時放鬆臉部緊張肌肉,鬆弛表情紋及皺紋。

    *Eyeseryl ®(眼絲胺肽)  :強力恢復血液循環,快速去除眼部浮腫及黑眼圈。

3, 15天速效減退縐紋17%

而收到之後我首先試左其中三樣,

分別係
1, 葡萄活妍抗氧精華


倒左D係手度,顏色有D橙橙地,好似精油咁既質地,但無精油咁笠,好快咁俾皮膚吸收左。


葡萄活妍抗氧完美眼霜

呢款我覺得唔錯,容易推又唔笠,而且保濕效果唔錯,所需份量又唔駛好多,試用裝我用細盒仔裝起黎,應該都用到5,6次


葡萄活妍抗氧身體保濕霜

擦左係手都係唔笠好快吸收左,可能天氣關係又或者我太乾,要擦好多先至無咁乾爭爭。

點解我會先選用呢三樣,而唔係一齊試哂呢!
因為Optimal
Serum
葡萄活妍抗氧精華  潔膚及爽膚後,取適量輕輕地均勻塗於臉及頸部;成熟肌膚可再配合「Optimal Cream」,作深層護理使用。(嗯,我應該唔算成熟肌膚(死都唔認)所以未用Optimal Cream 葡萄活妍抗氧精華霜。)


而且❆Optimal
Mask
葡萄活妍抗氧潤澤面膜潔膚後,取適量於臉、眼周及頸部位置塗上薄薄一層,然後靜待15分鐘後,用洗面樸及暖水清潔乾淨。(天氣凍,要水洗既面膜遲D再試)

總括而言,三款產品都有陣陣葡萄香氣,屬滋潤產品但又唔會笠而且容易吸收。當中我最為推介眼霜,容易推開而且唔笠,為眼腈保濕之餘唔會為眼部帶黎負擔,值得推介。

沒有留言:

張貼留言