2011年7月26日 星期二

雞媽咪唔見左, 剩番隻"蛋"係度....????

黎介紹下朋友帶返黎既台灣手信..



我以前係台灣住果時都唔覺台灣咁多野..



因乜解究家下多左咁多食既野..



依家返左黎香港又無我份..



未推廌雞蛋前, 我都黎推廌下上次我返台灣果時愛上既冬甩..



又便又好食..



最衰香港無.. 不過有都唔會便囉..:P



登登登登.....







就係波堤 獅子啦..




我曾經食過呢款冬甩.. 大愛 年幾前去一個才20台幣 超讚




我成日都叫細佬買返黎俾我食.. 佢都唔理我.. 好衰既..



好..返回正題先.. 講返隻"蛋"先..




呢個係一個用蛋殼裝既布丁, 一開始見到果時都覺得幾得意.. 唸緊個蛋觳堅定流

可.. 布丁嘛.. OK...賣相佔多D分就係啦

布丁就硬身D, 好有蛋味囉.. 以佢既賣相作為手信都係一個唔錯既選擇, 不過聽我朋友講好似要訂先有...

沒有留言:

張貼留言