2011年7月27日 星期三

台灣食品 海燕窩

前天出文時,有SIS問到我所提到的海燕窩.

我係台灣 深坑 老街度買既,

其他地方就少見D

本來一罐要三百幾台幣, 後來係老闆見我買得多, 我前後買左四罐, 佢就一千元台灣成交囉.

我買左杏仁同黑糖肉圓口味兩款, 前天我講既鳳梨口味就係老闆自己私人再送D俾我試既, 俾左六塊磚仔我試囉.

每罐有720G 裏面都係一塊塊磚仔咁樣, 我就無特別數佢有幾多塊, 不過就便過香港買.

作法簡單, 加水加熱, 放涼再入雪櫃, 唔駛三個鐘就食得.. 其實要快兩個鐘其實都差唔多凝固哂.

做完出黎就係咁啦


























沒有留言:

張貼留言