2011年7月26日 星期二

真係零油份? 仲要係保濕霜, 真定係假呀??

早前Kiehl's係FB活動徵試用者, 有新產品可以試梗係唔會執輸啦.
幸運地獲得試用, 第一時間就去左銅鑼灣分店取試用, D BA都幾有禮貌, 稍為簡單介紹左一下使用方法.
呢次試用既係特效清爽保濕啫喱乳霜 7ml 如果日日朝早擦都夠一星期用.我幾鐘意佢零油份系列既包裝顏色, 白色蓋襯藍色透身罐身, 睇落好舒服. 同零油份呢個主題幾配, 清爽乾淨同埋俐落.



成個系列有三支, 我試用既係其中既特效清爽保濕啫喱乳霜. 放係將單張度影相, 係唔係好有立體感呢!

呢個試用裝個罐仔細細個, 好鬼cute.

特效清爽保濕啫喱乳霜 主打當然係不含油份, 同時又可以為肌膚帶來深層既保濕及修護功效.

無油份, 但又可以鎖緊皮膚上既水份, 令皮膚水油平衡, 唔會泛起油光. 真係咁神奇, 係真唔係呀.

其實睇說明還真係半信半疑, 因為巿場上好多產品都仲係標榜滋潤保濕, 無乜幾何係聽到主打清爽保濕.

不過如果真係得既話, 我都會幾撐佢呢款新系列, 鬼叫我一到夏天, 都唔知番臉係出油定出汗咩, 太過笠既產品我真係怕.


打開黎睇, 佢係一種帶有D水狀既奶白色啫喱乳霜, 


擦上手, 啫喱乳霜既質感好輕, 好水狀, 幾乎一擦上手就被皮膚吸收哂咁.


推開轉眼就吸收哂. 再摸一下擦過啫喱乳霜既位置, 感覺上好似有層膜, 但又好乾爽, 感覺都幾得意.


可能我夏天出油出得厲害, 所以我朝早用呢款帶控油作用既零油份系列特效清爽保濕啫喱乳霜就岩哂我, 擦左佢再拍D防曬粉就出得門口囉, 簡單快捷, 唔知佢又岩唔岩你地呢??

 係版到有SIS分享過係Kiehl's買左零油份系列既SET裝都係HKD290. 有興趣既朋友不妨都去下Kiehl's既店度睇下.


沒有留言:

張貼留言