2011年7月26日 星期二

台灣食品推介 隆信餅行

由於個人鐘意食甜食, 尤其糕餅類的, 例如芋頭、紅豆、綠豆等餡, 更加係我既至愛.

每次返台灣都鐘意買綠豆凸, 芋頭酥(如果有麻糬餡既仲好)黎食,

有次媽咪返台灣, 舅母就介紹左呢間餅店俾媽咪試.

結果就係咁, 次次有去台灣都會訂定呢家既餅帶返黎香港食.

借左細佬隻手一用, 呢款係甜既口味, 係綠茶味, 有層綠茶蓉(綠色), 有層紅豆餡(紅色), 當然仲有帶有QQ既口感既麻糬(白色果層)囉.

聽講甜既仲有好幾種口味, 不過我淨係食過呢款綠茶, 仲有咖啡O者.

咸既話都有, 不過對我黎講都係屬於甜既, 因為佢係一層紅豆餡, 一層麻糬, 而所謂咸既代表只不過係放左豬肉鬆, 所以對我黎講都係算甜既.

佢間店好以係係三峽, 我媽咪就係果度買, 好似有分店, 但唔記得係邊, 如果有SIS想知, 我再問問舅母.


沒有留言:

張貼留言