2011年7月26日 星期二

土耳其幸福手信

人越大, 越覺得自己無咩朋友, 尤其係出左社會做野, 可以交心既朋友都真係買少見少.
自問自己個性亦唔係太鐘意交遊廣闊既人, 有時候亦甚懶得去維持, 所以可以稱得上係朋友既人真係 無乜幾個.
不過好彩 就算無乜幾個都仲算係仲有呀, 仲要係一識都識左十幾年, 呢個數字都真係有D恐怖.

佢去完土耳其, 返到黎驚死俾我追手信, 第二日就乖乖地黎投案.
登登登....

呢度有三份手信.

第一份係陶瓷小器皿. 我幾鐘意個手工, D花紋係立體有凹凸既,


二份係手工飾物, 可以做頭飾又可以做頸鏈, 一條繩線加珠仔穿織而成既, 我朋友仲要強調手工既, 好貴.. 超搞笑,
因為我見佢戴左好多土耳其藍色石頭既飾品, 我問佢點解唔買條俾我, 佢就一直好強調話 送我呢件仲貴.. 最後結果係 朋友要損失一件戰利品.
<-- 無計... 十幾年老友既權利就係老屈.

第三份嘛, 就係黃色果盒囉. 有無SIS做到係咩.

當然就係土耳其特產, 甜死無命陪既土耳其軟糖囉. 老友強調過呢款已經叫無咁甜..
不過搵左公司D白老鼠試過, 結果係... 都係配茶配無糖咖啡算把啦.....
黃色/白色果款係薑味, 紅色果款係玫瑰味.

見到D手信就覺自己好幸福, 唔係因為收到禮物.
而係來自朋友既心意.

老友, 多謝哂啦. ^ ^
哈哈,  我期待你下次既旅行囉.

沒有留言:

張貼留言