2011年7月26日 星期二

~世界最遙達的距離~

聽到世界最遙遠的距離, 令我唸起一則係台灣睇過疑似笑話既一篇文章。
台灣有一種奬券係唔駛俾錢買既,只要你買野就會有發票,每張發票上面都會有一個號碼,每兩個月就會抽中奬號。(我自己本人都中過一次,唔記得係第幾奬,不過有一千元台幣,但未扣稅金。)
而所謂世上最遙遠的距離既笑話內容係有一個人去超級巿場買野連續出左兩張發票,但居然唔係連續號碼,而中奬果個號碼就係岩岩係呢兩張既中間果張,所以呢如果呢個唔係一個笑話,咁果個人都真係幾唔甘心囉。


當然啦,我呢次想講既距離唔係呢種巧合,而係講緊俾我自己養出黎既腰圍啦。每次見到不斷增加既數字,唔好話廣告女主角果條貼身牛仔褲,淨係講我自己著開既
牛仔褲都勉強。好彩既係後來遇到朋友介紹某話中醫針炙,唔知係約定係針炙有效啦。真係有輕左瘦左。不過我都係輕左十磅就停左囉。一來磅數無再繼續下降,二
來都自知食葯減肥始終都唔係最終可行之道,所以唯有改變飲食方法,同埋做下運動啦。

改變飲食既第一步係小食多餐囉。 呢個時候就遇上HKCOSME X Kellogg’s Special K 試食活動,咁梗係第一時間參加啦。
亦都多謝HKCOSME X Kellogg’s Special K 試食活動令我有機會試下挑戰世界最遙遠的距離囉!

拎左盒special K 返屋企,第二朝就黎試下用special K整早餐食囉。


方面就無咩難道既,純綷半碗奶,加半碗special K,不過到呢度我就有個疑問,盒上面講話最好用special
K代兩餐,但份量只係寫左45g,咁到底係兩餐各45g,定係兩餐加埋呢? 而係呢個情況下我只係用左25g左右。所以一盒得205k既special
K其實都唔係食得好多餐,不過如果可以縮短距離既話都值得既。

為左驚自己唔飽就再多條香焦增加飽足感,岩岩好熟既香焦口感最好

登登..簡單的早餐完成,不過到左十一點幾就開始肚餓囉。 如果返工既話帶多份水果呢個時候食就差唔多囉。帶蘋果係一個唔錯既選擇,會比較襟飽d。

同場加映低卡甜品,鳳梨口味既寒天一碗。
早前係台灣買返黎既海燕窩,日本既寒天,煮法簡單,張一塊塊加工過既海燕窩丟入水到煮,煮溶左之後,就可以倒入耐熱器皿度放涼,然後放雪櫃就ok囉,如果鐘意食甜d既,可以再加糖囉。呢款甜品最方便既地方係佢好快凝固,前後唔駛三個鐘就可以食得,方便快捷。

沒有留言:

張貼留言