2011年7月26日 星期二

不可異議之 椰子味香水????

早前於the Ztyle MAGAZINE 5有獎問答遊戲抽中了Benefit新系列香水 - Rita


「莉塔的異想世界」-搖滾莉塔






「搖滾莉塔」展現奔放摩登的南法熱情氣息,彷彿搖滾音樂就在耳邊響起,準備與她一起盡情搖擺!


提振精神的水果青草調


前調:檸檬、椰子、小蒼蘭


中調:無花果、風信子、紫羅蘭


基調:檀香、巴西紅木、香草




首先都多謝Ztyle, Benefit 提供呢次抽奬, 俾我有機試下呢隻香水,

如果我無抽中呢支香水, 我唸我都未必會買呢支香水黎用.

可能我少用香水, 我都真係第一次用有椰子味既香水, 初初噴果時會覺得陣味好古怪, 有D香香甜甜但又有D好似爽身粉果種既粉味.

但第二日再噴果時, 聞落好似無咁古怪, 感覺好似又幾OK. 而且佢D香味俾我有種聯想, 好似係冬日著左冷衫有種暖暖既感覺.
感覺好舒服. 而且佢既香味都幾耐聞既.我先噴得一兩下都聞到成日.

不過我就唔係好明, 呢隻香水點聯想到搖滾, 熱情溫暖都仲講得過去.

有抽中既SIS, 都黎分享下你地對支香水既聯想呀..



沒有留言:

張貼留言