2011年7月26日 星期二

古代人的傳情方法 ?? 弗洛蒙??

曾經睇過一段有關弗洛蒙既文章提及過古代人有一種傳情方法, 就係男方將蘋果切開, 然後將切開左既蘋果夾係腋下,
令蘋果吸收自己既汗液再送俾愛人, 亦有d版本係話將吸收左汗液既蘋果俾愛人食, 解釋弗洛蒙所帶有既催情作用, 有D似現今既香水.
時至今日, 汗液中釋出既弗洛蒙真係未必人人欣賞, 甚至視為一種異味,  令人為之尷尬. 但係有咩辦法可以阻止呢? 對於天生大汗既人黎講究竟有咩辦法呢?
               現時巿面上有好多產品, 紛紛主打長效持久止汗, 甚至帶有美白及潤澤腋下肌膚等等功能, 但最後結果往往只能維持短暫效果. 唔通長效持久真係咁難?
               每當夏天來臨, 就係我麻煩同埋尷尬既開始,因為我天生大汗, 試過夏天於戶外活動, 出汗出到俾朋友話我個身好酸, 情況令人尷尬.所以係呢個時候最開心既就係抽到試用, 仲要係非常岩夏天用既產品.
佢就係QB止汗三步曲囉!
回到家裏看到包裹就超高興的, 我開始時以為只係試用QB其中一款, 所以收到咁大一包時, 就覺得有D奇怪.
不過可以試埋其他產品梗係多多益善啦.


誠如好多位試用過雅施產品既SIS講過, 雅施既試用都會很窩心咁寫幾句祝試用愉快之類既字句連產品一併寄出.

其實好早之前我就已經知道QB呢隻牌子, 無奈我身邊無朋友用過, 所以都唔清楚呢隻牌子好唔好用, 對佢只能抱持著遠觀既態度.
QB有分大罐 30g $296,  細罐5g $78 ,由於細罐果款真係好少,又唔知好唔好用,而且真係好難相信平平無奇既止汗膏擦完可以維持到一星期, 結果唸左好耐, 最後都係無買。

好幸運咁我依家終於可以試下呢款可以止汗一星期既產品, 了解下佢既威力有幾大. 真係要多謝雅施.

其實係雅施既店舖內, 我只膏, 其餘兩款我好少見, 偶然見到擺Promotion可能有出現, 不過我無留意掛. 因為無論係用皂可以止汗, 又或者係潤膚液可以止汗, 我都係覺得所思的.

自覺無本事邊捽肥皂邊影相既本事 只好借雅施既廣告相一用 

(照片來源來自雅施廣告)

蛋型設計既肥皂適合手型, 弧型表面剛好可以放在腋下清潔同時又可以為皮膚稍作按摩. 不過我自己用果時整唔到咁多泡, 所以我覺得佢D泡泡無咁綿密.

(照片來源來自雅施廣告)


記, 使用止汗潤膚液既時候千祈唔好用化妝膚, 因為會好浪費. 潤膚液雖然係透明水狀, 但擦上皮膚上好快就會被吸收.
倒在化妝棉上一下子就好像會變得乾爽無法再擦在所需用部份, 所以都係倒係手上方便D, 個人感覺係擦完潤膚液擦在腋下後會很快變得乾爽,
表面會有種粉質既感覺, 可能就係咁可以幫助止汗.

(照片來源來自雅施廣告)

最後主角登場



介紹一下, 我覺得日本人好有創意既地方, 可能我見識少啦, 我覺得呢個方法幾得意. 日本人為左令使用者知道呢樣產品有無俾人開過,
就設計左係蓋同罐身之間貼上一張銀色貼紙, 本來呢種方法無咩特別, 特別既係你無搣走張貼紙前係一張銀色圓型既貼紙,
搣走左之後居然會有部份銀色貼紙留在罐身, 我一開始以為自己搣唔乾淨, 結果再睇清楚先睇到原來係產品已開封既產思. 個人覺得呢個設計幾得意.

打開罐之後會見到白色既乳霜, 你唔好以為呢罐5g既止汗膏會好快用哂. 因為佢其實無次只會沾到少少, 要挖多D都真係要用指甲或者挖乳霜用既羮仔先得.

我每次用既份量其實唔係好多, 只係沾左係手指頭上擦兩三次左右係腋下, 就搞掂. 不過可能量太少, 我大概可以維持兩三日左右.汗就一定有出既啦, 但起碼真係無異味, 唔駛做狐狸囉.

所以真係多謝哂雅施俾呢個機會我認識呢款唔錯既產品.

一款既可以止汗又可以平滑潤膚既產品, 你地又點可以唔去睇下呢.

雅施既廣告連結

https://www.aster.com.hk/catalog/images/QB_ADV_s.jpg

當中有提及到QB既新優惠, 有興趣既SIS都可以睇下.


沒有留言:

張貼留言