2011年7月26日 星期二

Elle Beauty Club App

唔知咁多位SIS有無下載ELLE呢個APPS呢?

我就慘囉, 無iphone, 得個ipad, 而且係WIFI果款, 搞到我呢, 就算抽中左都要搵有IPHONE既朋友幫我羅先得.

不過就算係麻煩都無計, 鬼叫ELLE呢個APPS可以申請到既SAMPLE都幾吸引.

而我會下載呢個APPS 就係因為La Mer啦, 呢個牌子知就知好耐, 但真係無咩機會會試到, 買唔落手, 買左應該會俾蜜糖鬧到暈. 所以一見個APPS有得申請呢款sample, 緊係第一時間下載囉.

雖然後期既申請都申請唔到, 不過好彩我最想要既有申請到囉.



D sample size 樽仔 罐仔 都幾靚

羅左出黎, 打開黎試左D質感, 沾D上手, 有D似水凝既乳霜, 擦完上手之後, 好快吸收, 仲幾滑下, 感覺上唔捨得用添.

打開蓋先發現佢係唧樽, 所以未試佢住.

一連PO左幾篇, 真係將呢幾個月既份PO 哂囉.

只係純綷高興想PO出黎SHARE下, 希望大家唔好嫌我煩啦.


沒有留言:

張貼留言